|
گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق امنیت در شبکه های اجتماعی را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :
فرمت فایل دانلودی: .rar فرمت فایل اصلی: word document تعداد صفحات: 23 حجم فایل: 57 قیمت: : 5900 تومان
بخشی از متن:
امنیت در شبکه های اجتماعی ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای رشته مهندسی کامپیوتربوده و در 23 صفحه تهیه شده است.
در این تحقیق ما به تفصیل به بررسی امنیت در شبکه های اجتماعی می پردازیم . این تحقیق مشتمل بر مضامین زیر است :
شبکه های اجتماعی اینترنتی
شبکههای اجتماعی اینترنتی در دنیا
شبکههای اجتماعی اینترنتی در ایران
امنیت در شبکه های اجتماعی
از حساب کاربری خود محافظت کنید
درباره ی مطالب ارسالی خود محتاط عمل کنید
قربانیه بیماران و تبهکاران اینترنتی نشوید
هوشیاری در مورد کلاه برداران اینترنتی
ایمنی دستگاه هوشمند
10 راه ساده برای ایمن ماندن در شبکه های اجتماعی
چند نکته دیگر جهت امن تر کردن شبکه اجتماعی
15 نکته امنیتی برای امن کردن این شبکه ها
امنیت در شبکه های اجتماعی برای کودکان
کودکان در شبکه های اجتماعی (توضیح بیشتر)
بهترین سن مجاز کودکان برای ورود به شبکه های اجتماعی!
نقش والدین در برقراری امنیت و حریم خصوصی کودکان در شبکههای اجتماعی
و....................................
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: موضوعات مرتبط:
آموزشی مهندسی کامپیوتر،
آموزشی فناوری اطلاعات،
،
:: برچسبها:
تحقیق امنیت در شبکه های اجتماعی,
امنیت در شبکه های اجتماعی مجازی,
تحقیق امنیت کاربران در شبکه های اجتماعی,
تحقیق امنیت شبکه های اجتماعی,
بررسی امنیت شبکه های اجتماعی,
تحقیق امنیت در اینترنت,
دانلود تحقیق بررسی شبکه اجتماعی,
مزایای شبکه های اجتماعی,
تحقیق درباره امنیت در شبکه های اجتماعی,
تحقیق در مورد امنیت در شبکه های اجتماعی,
تحقیق راجع به امنیت در شبکه های اجتماعی,
تحقیق درباره امنیت شبکه های اجتماعی,
تحقیق در مورد امنیت شبکه های اجتماعی,
دانلود تحقیق دانشگاهی,
دانلود مقاله دانشگاهی,
دانلود پروژه دانشگاهی,
دانلود پایان نامه دانشگاهی,
گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق آشنایی با آموزش الکترونیکی (e-learning) را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :
فرمت فایل دانلودی: .rar فرمت فایل اصلی: word document تعداد صفحات: 33 حجم فایل: 46 قیمت: : 5900 تومان
بخشی از متن:
آشنایی با آموزش الکترونیکی (e-learning) ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای رشته مهندسی کامپیوتربوده و در 33 صفحه تهیه شده است.
در این تحقیق ما به تفصیل به بررسی آموزش الکترونیکی (e-learning) می پردازیم . این تحقیق مشتمل بر مضامین زیر است :
مقدمه
دانشگاه مجازی
معرفی
ارتباطات مجازی
هزینه کلاسها
ارزیابی مجازی
مزایای دانشگاه مجازی
استانداردها
آموزش الکترونیک
آموزش الکترونیک چیست ؟
آموزش الکترونیکی و رابطه آن با آموزش سنتی
تفاوت آموزش سنتی و مدرن
فرایند آموزش
زمان آموزش
پنج اشتباه در استفاده از آموزش الکترونيکى
دامنه آموزش الکترونیک
آموزش بر پایه وب
آموزش مبتنی بر کامپیوتر
آموزش از طریق وسایل و ابزار دیجیتال همراه
آموزش از طریق تلفن همراه
دسته بندی نوع یادگیری
یادگیری شخصی
یادگیری جمعی
کلاس های مجازی
آموزش الکترونیکی و اقتصاد
استانداردهای آموزش الکترونیکی
دسته بندی استانداردها
آموزش الکترونیکی در ایران
نمونه ها
بزرگترين دانشگاه های الکترونیکی جهان
چند نکته که در آموزش الکترونیکی باید مورد توجه قرار گیرد
مزیت آموزش الکترونیکی
آموزش الکترونیکی پارادیم جدید در عصر اطلاعات
ضرورت، اهمیت و هدف آموزش الکترونیکی
پیشینه آموزش الکترونیکی در جهان
پیشینه آموزش الکترونیکی در ایران
زیرساختهای ضروری برای آموزش الکترونیکی
روشها و انواع آموزش الکترونیکی
آموزش الکترونیکی و کتابخانهها
نتیجهگیری
و...................
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: موضوعات مرتبط:
مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات،
آموزشی مهندسی کامپیوتر،
آموزشی فناوری اطلاعات،
،
:: برچسبها:
آشنایی با آموزش الکترونیکی e learning,
آموزش الکترونیکی,
تحقیق آموزش الکترونیکی,
تحقیق درباره آموزش الکترونیکی,
تحقیق در مورد آموزش الکترونیکی,
تحقیق درباره ی آموزش الکترونیکی,
دانلود تحقیق e learning,
آشنایی با آموزش الکترونیک,
دانلود تحقیق دانشگاهی,
دانلود مقاله دانشگاهی,
دانلود پروژه دانشگاهی,
دانلود پایان نامه دانشگاهی,
دانلود پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار,
پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار,
مقاله فن آوری اطلاعات,
مقاله فناوری اطلاعات,
گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، پاورپوینت اصول کامپیوتر 2 را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :
فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 333حجم فایل: 437قیمت: : 4500 تومان
بخشی از متن: توضیحات: پاورپوینت کامل اصول کامپیوتر 2 رشته علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور، بر اساس کتاب اصول کامپیوتر ۲، تاليف دکتر داود کریم زادگان مقدم شامل 13 فصل، در قالب 333 اسلاید
فهرست مطالب: فصل اول: مفاهیم اولیه الگوریتم شرایط الگوریتم پیچیدگی فضای لازم فضای مورد نیاز یک برنامه نیازمندیهای فضای ثابت نیازمندیهای فضای متغیر پیچیدگی زمانی چرخه زندگی یک سیستم جنبه های مهم بازبینی بعضی از الگوهای توسعه نرم افزاری طراحی شی گرا ویژگیهای طراحی شی گرا طراحی تابعی فصل دوم: زبان برنامه نویسی C ویژگیهای زبان c انواع کاراکتر درc شناسه متغیر ساختار برنامه دستورالعملهای اجرایی عبارت انواع عبارت دستور دستورهای ساده دستورهای ساخت یافته عملگرها فصل سوم: انواع داده ها انواع داده متغیرها انواع متغیرها ثابتها مثال فصل چهارم: توابع ورودی و خروجی توابع متداول ورودی و خروجی مثال فصل پنجم: ساختارهای کنترلی و شرطی دستورات و ساختارهای کنترلی دستور ساختار حلقه تکرار دستور شرطی دستورات کنترلی دستور کنترلی while دستور کنترلی for دستورهای شرطی if و if else دستور شرطی switch دستور break دستور continue دستور goto دستور exit فصل ششم: برنامه سازی پیمانه ای عناصر یک تابع دستورreturn فراخوانی تابع فراخوانی با مقدار فراخوانی توسط ارجاع انتقال آرایه به تابع تابع بازگشتی استفاده از چند تابع قلمرو و متغیرها متغیرهای محلی یا خصوصی متغیرهای عمومی یا سراسری کلاسهای حافظه کلاس حافظه اتوماتیک کلاس حافظه خارجی کلاس حافظه استاتیک کلاس حافظه ثبات ماکرو فصل هفتم: آرایه ها آرایه تعریف آرایه رشته ها مرتب سازی جستجو مرتب سازی حبابی مرتب سازی انتخابی جستجو به روش خطی جستجو به روش دودویی توابع کتابخانه ای رشته ها فصل هشتم: اشاره گر مقداردهی اولیه اشاره گرها نحوه تعریف متغیر اشاره گر اشاره گر تهی اشاره گر و آرایه رشته و اشاره گر تابع تخصیص حافظه پویا تعریف یک آرایه به صورت پویا تابع آزادسازی حافظه پویا فصل نهم: نوع داده کاربر ساختار پردازش یک ساختار اجتماع نوع شمارشی فصل دهم: پشته و صف پشته صف صف اولویت صف اولویت صعودی صف اولویت نزولی صف حلقوی فصل یازدهم: ساختار درختی درخت درخت دودویی خواص درختان دودویی پیمایش درخت دودویی Inorder Preorder Postorder درختان دودویی مساوی درختان جستجوی دودویی جستجوی یک درخت دودویی درج عنصر در درخت جستجوی دودویی درج عنصری به داخل درخت دودویی درخت انتخابی جنگل فصل دوازدهم: فایل انواع فایل باز کردن و بستن فایل انواع فایل توابع putc و getc توابع putw و getw توابع fputs و fgets فایلهای ورودی و خروجی تابع remove توابع fprintf وfscanf توابع fwrite و fread تابع fseek فصل سیزدهم: توابع کتابخانه ای
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: موضوعات مرتبط:
مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات،
آموزشی مهندسی کامپیوتر،
،
:: برچسبها:
دانلود پاورپوینت اصول کامپیوتر 2 ,
پاورپوینت اصول کامپیوتر 2 ,
اصول کامپیوتر 2 ,
دانلود پاورپوینت درس اصول کامپیوتر 2 ,
پاورپوینت درس اصول کامپیوتر 2 ,
درس اصول کامپیوتر 2 ,
دانلود پروژه درس اصول کامپیوتر 2 ,
پروژه درس اصول کامپیوتر 2,
,
گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، پاورپوینت موتورهای جستجوگر اینترنت را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :
فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 41حجم فایل: 344قیمت: : 5000 تومان
بخشی از متن: چکیده: مقاله حاضر كنكاش درباره موتورهاي جستجو گر اينترنت.موتورهاي جستجو طبقه بندي و دسترسي به اطلاعات را ساده ميسازند. اينترنت خصوصا وب منبع عظيمياز اطلاعات است كه روز به روز بر حجم آن افزوده شود. در حال حاضر ميليونها صفحه كه اطلاعات فراواني از موضوعات مختلف را در بر دارند بر روي سرويس دهنده هاي مختلف جا خوش كرده اند و اين در حالي است كه هر روز نيز بر حجم اين اطلاعات افزوده ميشود. جنبه مثبت وب اين است كه اطلاعات فراواني را در موضوعاتي بسيار گسترده, ارايه ميدهد اما جنبه منفي آن اين است كه اگر كاربري دنبال موضوعي خاص باشد, كدام صفحه را بخواند؟ از ميان ميليونها صفحه موجود, كدام صفحه و يا صفحات نياز او را برآورده ميكند؟ در چنين مواقعي كاربران سراغ موتورهاي جستجوگر ميروند. آمارهاي رسمينشان ميدهد كه افراد بسياري سفر در دنياي وب را با موتورهاي جستجو گر آغاز ميكنند. موتور جستجو گر سايتي است كه با گرفتن عبارتي مختصر, كاربر را با ليستي از سايتها روبه رو ميكند كه به موضوع مورد علاقه او مرتبط است. موتور جستجو گر سايتي است كه براي كمك به كاربران در يافتن اطلاعات موجود در ساير سايتها طراحي شده است. بسياري از آنها ابتدا تنها پروژه هاي دانشگاهي بوده اند نظير: Google, Inktomi, Yahoo
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: موضوعات مرتبط:
مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات،
آموزشی مهندسی کامپیوتر،
آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار،
،
:: برچسبها:
دانلود پاورپوینت موتورهای جستجوگر اینترنت,
پاورپوینت موتورهای جستجوگر اینترنت,
موتورهای جستجوگر اینترنت,
دانلود پروژه موتورهای جستجوگر اینترنت ,
پروژه موتورهای جستجوگر اینترنت,
دانلود پروژه آشنایی با موتورهای جستجوگر اینترنت,
پروژه آشنایی با موتورهای جستجوگر اینترنت,
آشنایی با موتورهای جستجوگر اینترنت,
دانلود پاورپوینت موتورهای جستجوگر ,
پاورپوینت موتورهای جستجوگر,
دانلود پاورپوینت آشنایی با موتورهای جستجوگر,
پاورپوینت آشنایی با موتورهای جستجوگر,
آشنایی با موتورهای جستجوگر ,
گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، پروژه آموزش از طریق تلفن همراه (M-learning) را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :
فرمت فایل دانلودی: .docxفرمت فایل اصلی: docxتعداد صفحات: 108حجم فایل: 497قیمت: : 25000 تومان
بخشی از متن: چكيده: با توجه به رشد و توسعه اينترنت در دهه هاي اخير و ارائه آموزش از طريق آن، آموزش الکترونيک در دهه 1990 پديدار گشت و همچنان نيز به عنوان يک روش پذيرفته شده آموزشي در سراسر جهان مورد استفاده بسياري از دانش پژوهان قرار مي گيرد. اما با توسعه امکاناتي که اينترنت در اختيار افراد قرار مي دهد و با فراهم شدن امکان ارتباطات بي سيم، تلفن هاي همراهي وارد بازار شدند که اين امکانات را نيز عرضه مي کردند و بدين ترتيب زمينه پا به عرصه نهادن نسلي نوين از آموزش، با نام «آموزش سيار» از طريق ابزارهاي الکترونيکي همراه، فراهم گرديد. در اين پروژه سعي شده است ابعاد گوناگون اين شيوه آموزشي مطرح شده و بطور خلاصه مورد بحث قرار گيرد. ابعاد مورد بررسي شامل قراردادن آموزگاران در یک آینده ی مرتبط با موبایل، تجربه های بدست آمده با استفاده از موبایل شخصی در امور آموزش و ...، طراحی و توسعه ابزار یادگیری چند رسانه ای برای گوشی های موبایل، از آموزش الکترونیکی تا آموزش موبایل، خدمات و ابزار موبایلی برای یادگیری رسمی و غیر رسمی مي باشند. کلمات كليدي: آموزش سيار، آموزش الکترونيک، آموزش از راه دور فهرست فصول: مقدمه فصل اول قرار دادن اساتید در یک آینده ی مرتبط با موبایل فصل دوم عملگراهای نوآور: تجربه بدست آمده با استفاده از موبایل شخصی در امور آموزش، یادگیری، کار و اوقات فراغت فصل سوم طراحی و توسعه اشیاء آموزشی چند رسانه ای برای گوشی های موبایل فصل چهارم از آموزش الکترونیکی تا آموزش موبایلی: فرصت های جدید فصل پنجم خدمات و ابزار موبایلی، پایه ای برای یادگیری رسمی و غیر رسمی مراجع فهرست تصاویر فهرست جداول
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: موضوعات مرتبط:
مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات،
آموزشی مهندسی کامپیوتر،
آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار،
،
:: برچسبها:
دانلود پروژه آموزش از طریق تلفن همراه (M-learning) ,
پروژه آموزش از طریق تلفن همراه (M-learning) ,
آموزش از طریق تلفن همراه (M-learning),
طریق تلفن همراه (M-learning),
دانلود پروژه آموزش از طریق تلفن همراه ,
پروژه آموزش از طریق تلفن همراه,
آموزش از طریق تلفن همراه,
دانلود پروژه M-learning,
پروژه M-learning,
M-learning,
دانلود پروژه آموزش با استفاده از تلفن همراه,
پروژه آموزش با استفاده از تلفن همراه,
آموزش با استفاده از تلفن همراه,
,
گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، پروژه پایگاه داده های چند رسانه ای را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :
فرمت فایل دانلودی: .docxفرمت فایل اصلی: docxتعداد صفحات: 48حجم فایل: 2250قیمت: : 8000 تومان
بخشی از متن: چکیده: رشد سريع استفاده از کامپيوتر براي پردازش دادههاي مالتيمديا مسالهاي را مطرح کرد و آن نحوه ذخيره و بازيابي اين نوع دادهها بود. دادههاي مالتيمديا را ميتوان به صورت زير تعريف کرد: به مجموعه متن، گرافيک و صدا براي نمايش اطلاعات در پايگاه دادههاي امروزي غالبا تنها از متن براي نگهداري اطلاعات استفاده ميشود اما از حدود سال 1985 بحث پايگاه دادههاي مالتيمديا مورد توجه قرار گرفت. اهميت اين نوع دادهها بسيار زياد است. استفاده از داده های چند رسانه ای ،به طور قابل ملاحظه ای در کاربردهای مختلف فناوری اطلاعات، افزایش یافته است.تامین دسترسی امن، به این نوع از اطلاعات ،نیاز به سیستم مدیریت امنیت و مجموعه ای از قوانین امنیتی دارد.در حال حاضر از سیستم های مدیریت پایگاه داده ی چند رسانه ای برای ذخیره ،مدیریت و توزیع این نوع از داده ها ،استفاده می شود. موضوع مهمی که در انتشار اسناد چند رسانه ای در وب،مورد توجه قرار می گیرد ؛توزیع امن داده های چند رسانه ای می باشد. در واقع علاوه بر حفاظت از محتوای داده ،برقراری تاملات امن و اختفای اطلاعات محرمانه ،اهمیت بیشتری دارد. پایگاههای داده چند رسانه ای عموما حاوی بردارهای ویژگی با ابعاد بالا هستند که مدیریت، دسته بندی و بازیابی این داده ها را پیچیده خواهد کرد. بنابراین در این به ساختمان داده ای مناسب جهت پرس و جوس مشابهت و شاخص گذاری مناسب نیاز داریم. روش های کاهش ایعاد در سیستمهای بازیابی تصویر و ویدیو براساس محتوا به منظور کاهش هزینه اندازه گیری، افزایش کارایی و دقت بالای بازیابی کاربرد فراوان دارد. اکثر تکنیکهای کاهش ابعاد فعلی از تبدیلات خطی برای تبدیل بردلرهای ویژگی تصویر به بردارهای با ابعاد کمتر استفاده می کنند. این روشها برای نمایش تصویر و افزایش کارایی مفید اند اما تعداد ویژگی هایی که می بایست اندازه گیری شوند را کاهش نمی دهند، زیرا هر ویژگی جدید ممکن است ترکیبی هطی از ویژگی های اصلی تصویر باشد. از طرفی این روش ها در بانکهای تصویری پویا بصورت کارا عمل نمی کنند، چون انتخاب ویژگی ها براساس محاسبات پیچیده و مشکل انجام می شود. بین پایگاه داده های چند رسانه ای و پایگاه داده سنتی تفاوت های اساسی وجود دارد. این تفاوت ها منجر به وجود آمدن مباحث جدیدی از جمله پرس و جوهای فازی گردیده است. در سال های اخیر موضوع پرس و جوهای فازی در پایگاه داده ی چند رسانه ای، به شدت مورد توجه قرار گرفته است و کاربردهای این حوزه را بصورت قابل ملاحظه ای توسعه داده است. یکی از کابربردهای پی گاه داده های چند رسانه ای احراز هویت تصاویر چهره اشخاص است که اغلب از تکنیک های پردازش تصویر استفاده می شود، که دارای پیچیدگی و نیاز به زمان زیاد برای محاسبات آنها می باشد. در این مقاله روشی برای احراز هویت چهره با استفاده از پرس و جوهای فازی با وزن دهی خاص پیشنهاد می شود.
فهرست مطالب: چکیده فصل اول: مقدمه 1-1 مقدمه 1-2 تعریف مساله وبیان سوال های اصلی تحقیق 1-3 سابقه و ضرورت انجام تحقیق 1-4 فرضیه ها 1-5 هدف ها 1-6 کاربردها 1-7 جنبه نوآوری تحقیق 1-8 روش تحقیق 1-9 مراحل انجام تحقیق فصل دوم: کلیات 2-1 مقدمه 2-2 مديريت اطلاعات مالتيمديا در پايگاه داده 2-2-1 ذخيرهسازي و بازيابي دادههاي مالتيمديا 2-2-2 ماهيت دادههاي مالتيمديا 2-2-3 مدل کردن دادههاي مالتيمديا 2-2-4 فرمت دادههاي مالتيمديا 2-2-5 پايگاه دادههاي تجاري که دادههاي مالتي مديا را پشتيباني ميکنند .2-3 مدیریت امنیت در انتشار اسناد چند رسانه ای 2-3-1 برقراری امنیت در سیستم مدیریت پایگاه داده چند رسانه ای 2-3-2 مدل های کنترل دسترسی 2-3-3 کتابخانه های دیجیتال 2-3-4 انتشار اسناد چند رسانه ای در وب 2-3-5 اختفاء اطلاعات 2-4 روشی جدید جهت بازشناسی تصاویر در پایگاه داده های چند رسانه ای مبتنی بر پرس و جو های فازی 2-4-1 پایگاه داده چند رسانه ای و منطق فازی 2-4-2 پرس و جوهای فازی در احراز هویت توصیفی 2-4-3 ایجاد پرس و جوی فازی براساس بیان ناظر 2-5 ارائه روشی جدید جهت کاهش ابعاد ویژگی بافت تصویر مبتنی بر الگوریتم ژنتیک 2-5-1 الگوریتم های ژنتیک در انتخاب ویژگی و استخراج آن 2-5-2 پیاده سازی الگوریتم و اندازه گیری کارایی روش ارائه شده 2-5-3 نتایج آزمایشات فصل سوم: نتیجه گیری و مراجع نتیجه گیری مراجع
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: موضوعات مرتبط:
مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات،
آموزشی مهندسی کامپیوتر،
آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار،
آموزشی - برنامه نویسی،
،
:: برچسبها:
دانلود پروژه پایگاه داده های چند رسانه ای ,
پروژه پایگاه داده های چند رسانه ای ,
پایگاه داده های چند رسانه ای ,
داده های چند رسانه ای ,
دانلود پروژه داده های چند رسانه ای ,
پروژه داده های چند رسانه ای ,
دانلود تحقیق داده های چند رسانه ای ,
تحقیق داده های چند رسانه ای ,
دانلود مقاله داده های چند رسانه ای ,
مقاله داده های چند رسانه ای ,
دانلود پروژه های کامپیوتر,
دانلود پروژه های نرم اقزار,
پروژه کامپیوتر,
پروژه نرم افزار,
دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار,
پروژه کامپیوتر نرم افزار,
تحقیق کامپیوتر,
تحقیق نرم افزار,
مقاله کامپیوتر,
مقالات کامپیوتر,
دانلود مقاله کامپیوتر,
دانلود مقالات کامپیوتر,
پروژه کامپیوتر,
پروژه نرم افزار,
دانلود پروژه کامپیوتر,
دانلود پروژه نرم افزار,
پروژه نرم افزار کامپیوتر,
گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، پایان نامه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :
فرمت فایل دانلودی: .docxفرمت فایل اصلی: docxتعداد صفحات: 81حجم فایل: 12352قیمت: : 35000 تومان
بخشی از متن: مقدمه: بازی سازی به معنای ساختن بازیهای رایانهای است که ساخت بازیهای رایانهای با نرمافزارهایی انجام میشود که به این نوع از نرمافزارها انجین میگویند. انجین چیست؟ انجینها نرمافزارهای ساخت بازی هستند. نرمافزارهای ساخت بازی جزو پیچیده ترین نرمافزارها بعد از سیستم عاملها هستند، زیرا نرمافزارهای ساخت بازی از اجرای زیادی تشکیل شدهاند، از قسمتهای مختلف میتوان به ادیتور، کامپایلر و امکانات جانبی مانند پارتیکل نام برد.
فهرست مطالب: چکیده فصل اول 1-1) مقدمه 1-2) وضعیت ایران در صنعت ساخت بازی 1-3) انجین یونیتی 1-3-1) ویرایشگر اسکریپت 1-3-2) زبان برنامهنویسی 1-3-3) آبجکتها و مدلها 1-3-4) شیدر 1-3-5) عوارض زمین 1-3-6) فیزیک 1-3-6) اجسام سخت (RIGIDBODIES) 1-3-7) شبیه ساز اتومبیل 1-3-8) نور پردازی و سایه 1-3-9) رندرینگ و افکتهای تصویر 1-3-10) صدا در یونیتی 1-3-11) سیستم ذرات 1-3-12) پلتفرمهای خروجی 1-3-13) منابع آموزشی 1-3-14) قیمت فصل دوم 2)- معرفی نرم افزارها 2-1)3D MAX 2-2) ZBRUSH 2-3) MARI 2-4) TEXTUREMAKER 2-5) ADOBE PHOTOSHOP 2-6) MAYA 2-7) ADOBE AFTEREFFECTS 2-8) MAGIX MUSICMAKER فصل سوم 3)- آموزش 3-1)- بازی در نمای کلی 3 - 2) داستان (STORY) 3-3)- طراحی دوبعدی کاراکتر (CHARACTER_2D DESIGN) 3-4)- مدل سازی سه بعدی کاراکتر (CHARACTER_3D MODEL) 3-5)- ریگینگ کاراکتر (CHARACTER_RIGGING) 3-6)- انیمیشن کاراکتر (CHARACTER_ANIMATION) 3-7)- اسکریپت های رفتاری (CHARACTER_BEHAVIOURSCRIPT) 3-8)- افکت کاراکتر (CHARACTER_EFFECT) 3-9)- ساخت آهنگ و صدای کاراکتر(CHARACTER_AUDIO,MUSIC) 3-10)- آماده سازی کاراکتر (PREPARING CHARACTER) 3-11)- صحنه (LOCATION) 3-12)- طرحی دو بعدی صحنه (LOCATION_2D DESIGN) 3-13)- مدل سه بعدی صحنه (LOCATION_3D MODEL) 3-14)- بافت صحنه (LOCATION_TEXTURE) 3-15)- ساخت صدای صحنه (LOCATION_SOUND) 3-16)- آماده سازی صحنه (PREPARING_LOCATION) 3-17)- خروجی بازی با گیم انجین (GAMEENGINE_BUILD THE GAME) فصل چهارم 4)- نتیجه گیری فهرست شکلها
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: موضوعات مرتبط:
مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات،
آموزشی مهندسی کامپیوتر،
آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار،
،
:: برچسبها:
دانلود پایان نامه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی ,
پایان نامه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی ,
بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی ,
توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی ,
نرم افزار های گرافیکی سه بعدی ,
دانلود نرم افزار های گرافیکی سه بعدی ,
دانلود پایان نامه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی ,
پایان نامه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی ,
بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی ,
توسط نرم افزار های گرافیکی ,
دانلود پروژه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی ,
پروژه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی ,
بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی ,
دانلود تحقیق بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی ,
تحقیق بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی ,
دانلود تحقیق بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی ,
تحقیق بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی ,
بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی ,
طراحی دوبعدی کاراکتر ,
مدل سازی سه بعدی کاراکتر ,
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما دوستان و هموطنان گرامی
فرمت فایل اصلی: PDF تعداد صفحات: 56 حجم فایل: 1372 قیمت: : 8900 تومان
بخشی از متن:
آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک
Academic IELTS Writing
همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7
مناسب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور به همراه نکات تک تک این رایتینگ های آکادمیک task 1 و task 2 .
همانطور که می دانید برای ادامه تحصیل در دانشگاههای انگلیسی زبان به گرفتن یک مدرک زبان انگلیسی نیاز داریم و بهترین و راحت ترین آن آیلتس آکادمیک است .
در آزمون آیلتس یکی از دغدغه های هموطنان عزیزمان نوشتن بخش رایتینگ است . به همین علت ما بسته آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک را برای دانلود شما مهیا کرده ایم
ما رایتینگ تسک 1 آزمون آیلتس را به 4 فرمت اصلی و 4 مدل تقسیم کرده ایم و برای هر مدل، آموزش خاص نوشتن آن را با نکات در چندین صفحه ارائه داده ایم . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .
برای تسک 2 هم همین کار را کرده ایم . آن را به 2 مدل و فرمت تقسیم کرده ایم . برای هر مدل آموزشها و نکات اساسی ارائه شده است . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .
اگر هدف شما 6.5 یا 7 گرفتن است این بسته مناسب شماست . اگر سطح انگلیسی خوب و متوسط رو به بالا دارید با کمک آموزشها و نمونه های این بسته و ایده گرفتن به راحتی به نمره 7 خواهید رسید . اگر نمرات پایینتر مثلا 6 می خواهید که این بسته برای کار شما زیاد هم هست و براحتی با ابن بسته به اهدافتان می رسید .
شمایی که سطح انگلیسی پایینتر دارید . ما در این بسته برای شما راههای میانبری هم آموزش داده ایم که با کمی وقت گذاشتن و حفظ کردن برخی قسمت های رایتینگ ما و پر کردن قسمتهای باقیمانده بر اساس موضوع امتحان، بدون نیاز به یادگیری گرامر و جمله نویسی خیلی قوی ، به نمره ای خوب و حتی 6.5 و 7 دست یابید .
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: موضوعات مرتبط:
آموزشی مهندسی کامپیوتر،
آموزشی فناوری اطلاعات،
،
:: برچسبها:
نمونه رایتینگ آیلتس,
نمونه رایتینگ آکادمیک آیلتس,
نمونه رایتینگ,
رایتینگ آیلتس,
آموزش رایتینگ آیلتس,
آموزش,
آموزش writing آیلتس,
نمونه writing ielts ,
نمونه رایتینگ ielts ,
آموزش آيلتس,
آمادگی آزمون آیلتس,
آموزش آزمون آيلتس ,
دانلود تحقیق دانشگاهی,
دانلود مقاله دانشگاهی,
دانلود پروژه دانشگاهی,
دانلود پایان نامه دانشگاهی,
گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق شهر الکترونیکی را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :
فرمت فایل دانلودی: .docxفرمت فایل اصلی: docxتعداد صفحات: 56حجم فایل: 106قیمت: : 10000 تومان
بخشی از متن: چکیده: امروز در كلان شهرهاي ايران، شهروندان زمان زيادي را صرف فعاليت هاي تكراري و غير مفيد نظير پيمودن مسافت هاي طولاني براي خريد كالا و دريافت خدمات، معطل شدن در ترافيك هاي سنگين انتظار در صف بانك ها مي كنند. در عصر حاضر فناوري اطلاعات مهمترين ابزار براي مديريت صحيح كليه واحدهاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و سياسي محسوب ميگردد. در شهر الكترونيك، شهروندان در تمام اوقات شبانه روز به پايگاه هاي داده خدمات دولتي و بخش خصوصي بر روي شبكه وب دسترسي دارند. ايجاد شهر الكترونيك تاثيرات بسياري را در زمينه هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و سياسي براي اداره شهر و شهروندان به دنبال خواهد داشت. استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات نقش اساسي در حل مسائل ترافیکی كلان شهرها دارد. امروزه ترافيک در بسياري از کلا ن شهرهاي کشور به بزرگترين معضل شهر نشيني تبديل شده است. در آسيب شناسي معضل ترافيک که منشا خيلي از مشکلا ت امروز شهرها محسوب مي شود به مواردي بر مي خوريم که نشان مي دهد ريشه هاي حل ترافيک به حوزه هاي فرابخش شهرداري و شهروندي مي رسد.ابتدا بايد تعريفي ساده از واقعه ترافيک داشته باشيم.ترافيک به معناي افزايش حجم رفت و آمد در فضاي محدودي از معبر تعريف شده است.حال ريشه هاي افزايش حجم رفت و آمد مردم و وسائط نقليه شان چيست، سوژه اي است که در اين مجال به بررسي آن خواهيم پرداخت.رفت و آمدها در شهرها اکثرا براي مراجعه به دفاتر، نمايندگي و ادارات گوناگون صورت مي گيرد. هنگامي که اين مراجعات در تعداد ادارات و تعداد ارباب رجوع آنها ضرب مي شود عدد کلاني را ارايه مي کند که برابر است با همان حجم فزاينده ترافيک در خيابان هاي اصلي و مرکزي شهرها.اين وضع ترافيکي زماني غير قابل تحمل تر مي شود که مراجعات ارباب رجوعان به دلا يل متعدد بروکراسي اداري برابر چندين بار در يک مقطع زماني کوتاه تکرار مي شود.در اين راه بن بست گونه معضل ترافيک توجه به دولت الکترونيک و توسعه آن خودنمايي مي کند.دولت الکترونيک در ابعاد گوناگون زندگي يک شهروند ساکن شهرهاي بزرگ نقش ايفا مي کند از دوره کودکي تا زمان پيري استفاده از امکانات فضاي مجازي ادارات مي تواند شهروندان را بدون جابه جايي به دريافت خدمات گوناگون شهري برساند . بايد يک مرور ساده البته در حجم بسيار بالا مي توان متوجه شد که خيلي از مراجعات روزمره شهروندان کاهش پيدا خواهد کرد. واژگان کلیدی: شهر الکترونیک، فناوری اطلاعات، کاهش ترافیک، اینترنت
فهرست مطالب: چکیده مقدمه فناوری های نوین در کنترل ترافیک قابلیت و اهداف قابل دسترس در سامانه اطلاع رسانی ترافیک برخط نرم افزار مسیر سبز مزایای مسیر سبز نحوه نصب و اجرا تعریف شهر الکترونیکی عملکرد شهر الکترونیک ویژگی های شهر الکترونیکی خوب اهداف شهر الکترونیکی ویژگی های اساسی شهر الکترونیکی مزیت های شهر الکترونیکی برخی از مزایای شهر الکترونیکی فرهنگ سازی در زمینه استفاده از فناوری اطلاعات نظریات مربوط به رابطه بین حمل ونقل وارتباطات تأثیرات بالقوه سیستم فناوری اطلاعات در رفتارهای سفری اشتغال موقت و نیمه موقت اشتغال متحرک آموزش سیستم های خودکار اطلاع رسانی به رانندگان وسایل نقلیه شخصی استفاده های صنعتی از حمل و نقل و ارتباطات تغییرات ساختاری در حمل و نقل کالا اهمیت گسترش فناوری اطلاعات در سطح ملی ۱) تبعات مثبت اقتصادی ۲) تبعات مثبت فرهنگی نقش فناوری اطلاعات در اقتصاد کلان شهرها فناوری اطلاعات و کاهش هزینه های کنترل ترافیک برخی از مکانیزم های این جایگزینی الف) استفاده از خدمات الکترونیکی، بدون نیاز به سفر ب) انجام بخشی از فعالیت های شغلی در منزل ج) افزایش تعداد مشاغل کاملا خانگی د) کاهش مسافرت های مربوط به مشتریان بنگاه های خدماتی فناوری اطلاعات راهحل مشکل ترافیک خاورمیانه استفاده از فناوری های اطلاعات برای کاهش بار ترافیک IT در راهآهن 1ـ برنامهريزي ريل 2ـ سيستمهاي كنترل عمليات 3ـ تكنولوژي سيگنال 4ـ سيستم اطلاعرساني (بخش عمليات و مسافر) ارتباط با دانشگاه ها و نهادهاي تحقيقاتي كاربرد تجارت الكترونيك سطح فعاليت اجرائي يا B2C (Business to customer) فعاليت (B2B يا Business Business to ) فعاليت B2G مدیریت ترافیک شهری با جی ای اس نتیجه گیری ارائه پیشنهادات منابع و مآخذ
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: موضوعات مرتبط:
مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات،
آموزشی مهندسی کامپیوتر،
آموزشی فناوری اطلاعات،
،
:: برچسبها:
دانلود تحقیق شهر الکترونیکی ,
تحقیق شهر الکترونیکی ,
شهر الکترونیکی ,
مزایای شهر الکترونیکی ,
دانلود تحقیق آشنایی با شهر الکترونیکی ,
تحقیق آشنایی با شهر الکترونیکی ,
آشنایی با شهر الکترونیکی ,
تحقیق تعریف شهر الکترونیکی ,
تعریف شهر الکترونیکی ,
تحقیق عملکرد شهر الکترونیک ,
عملکرد شهر الکترونیک ,
ویژگی های شهر الکترونیکی خوب ,
دانلود اهداف شهر الکترونیکی ,
اهداف شهر الکترونیکی ,
ویژگی های اساسی شهر الکترونیکی ,
دانلود تحقیق مزیت های شهر الکترونیکی ,
تحقیق مزیت های شهر الکترونیکی ,
مزیت های شهر الکترونیکی ,
گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، پروژه طراحی وبسايت لوازم خانگي را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: doc, asp.netتعداد صفحات: 88حجم فایل: 1836قیمت: : 30000 تومان
بخشی از متن: بخشی از متن: ارتباط بین تجارت و تکنولوژی دیر زمانی است که وجود داشته و ادامه دارد. در واقع, یک پیشرفت تکنیکی باعث رونق تجارت شد و آن هم ساخت کشتی بود. در حدود 2000 سال قبل از میلاد, فینیقیان تکنیک ساخت کشتی را بکار بردند تا از دریا بگذرند و به سرزمین های دور دست یابند. با این پیشرفت, برای اولین بار مرزهای جغرافیایی برای تجارت باز شد و تجارت با سرزمین های دیگر آغاز گردید. یکی از محبوبترین در دنیای وب خرید اینترنتی است . ما میتوانیم در زمانهای پرت، در هرزمان و مکان حتی با لباس خواب می توانید اینکار را بکنید. به معنای واقعی هر کسی می تواند صفحه اینترنتی خود را بسازد و کالاهای مورد نیازش را در ان ارایه دهد . البته تاریخچه تجارت الکترونیک با تاریخچه اختراعات قدیمی مثل کابل، مودم، الکترونیک، کامپیوتر و اینترنت گره خورده است . تجارت الکترونیک به شکل کنونی در سال 1991 محقق شد . از ان زمان هزاران هزار کسب و کار و تجار وارد این دنیا شده اند . در ابتدا تجارت الکترونیک به معنای پروسه انجام اعمال تراکنش الکترونیکی مورد نظر را انجام دادن بود. SALMAN KHOSHGHAMAT در واقع تجارت الکترونیک برای اسان سازی معاملات اقتصادی به صورت الکترونیک تعریف شد.
فهرست مطالب: فصل اول: مقدمه اي بر تجارت الكترونيك 1-1-تاریخچه 1-2- جایگاه تجارت الکترونیک در کشورهای جهان 1-3- مزاياي تجارت الکترونيک 1-4- انواع تجارت الکترونیک 1-5- پیشنیازهای استقرار و نهادینه شدن تجارت الکترونیک 1-6- دلایل اهمیت وب سایت در تجارت الکترونیک 1-7- طراحی سایتهای تجارت الکترونیکی 11 1-7-1- زمان LOAD 1-7-2- استفاده کمتر از عوامل گرافيکي 1-7-3- استفاده از (CSS) cascading style sheet 1-7-4- شکستن سايت به جدولهاي (table) کوچکتر 1-7-5- استفاده از نقشه سايت 1-7-6- عنوان (title) صفحات 1-7-7- استفاده آسان براي کاربر 1-7-8- امنيت سايت 1-7-9- صفحه تشکر از خريدار فصل دوم: ويژوال استوديو 2-1-visual studio چیست؟ 2-2- تاریخچه ی Visual Studio 2-3-1- Visual Studio.Net 2002 2-3-2- Visual Studio.Net 2003 2-3-3- Visual Studio 2005 2-3-4- Visual Studio 2008 2-4- Rapid Application Development 2-5- Effective Team Collaboration 2-6- Break Through User Experience 2-6- ویژوال استودیو 2010 و دات نت فریم ورک 4.0 در راه... 2-7- اندرو هلزبرگ (Anders Hejlsberg)کیست؟ 2-8- با Visual Studio.net واقعا چه کارهایی میتوان انجام داد؟ 2-9- برخی دیگر از ویژگی های ویژوال استودیو دات نت(VS.net) 2-10- VS(Visual Studio) Solution چیست؟ فصل سوم: نحوه راه اندازي سايت 3-1 مراحل نصب برنامه ويژوال استوديو 3-2- مراحل راه اندازي سايت فصل چهارم: امكانات سايت 4-1- صفحه اصلي 4-2- جستجوي پيشرفته 4-3- نمايش همه كالاها 4-4- نوار منوها 4-5- در باره ما 4-6- ليست كالاها 4-7- نظرات و پيشنهادات 4-8- سبد خريد 4-9- مشاهده سبد خريد 4-10- اتمام خريد 4-11- مديريت 4-12- ورود 4-13- صفحه مديريت 4-14- مديريت كالاها 4-15- اضافه كردن كالاي جديد 4-16- تغييرات، حذف 4-17- ويرايش 4-18- نظرات فصل پنجم: سورس هاي استفاده شده در برنامه مراجع فهرست اشکال
به همراه فايل كامل پروژه asp.net
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: موضوعات مرتبط:
آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار،
آموزشی - برنامه نویسی،
پایان نامه مهندسی کامپیوتر،
،
:: برچسبها:
دانلود پروژه طراحی وبسايت لوازم خانگي ,
پروژه طراحی وبسايت لوازم خانگي ,
طراحی وبسايت لوازم خانگي ,
وبسايت لوازم خانگي ,
دانلود پروژه طراحی وبسايت لوازم خانگي با Visual Studio ,
پروژه طراحی وبسايت لوازم خانگي با Visual Studio ,
طراحی وبسايت لوازم خانگي با Visual Studio ,
وبسايت لوازم خانگي با Visual Studio ,
دانلود پروژه طراحی سايت لوازم خانگي ,
پروژه طراحی سايت لوازم خانگي ,
طراحی سايت لوازم خانگي ,
مراحل نصب برنامه ويژوال استوديو ,
نصب برنامه ويژوال استوديو ,
مراحل راه اندازي سايت لوازم خانگی ,
راه اندازي سايت لوازم خانگی ,
,
|
|
|
|