دانلود پروژه شبکه های فضای خانگی و خانه های هوشمند (Home area networks and smart homes)
دانلود پروژه ها ، مقالات ، تحقیق ها و هر مطلب دیگر مربوط به مهندسی کامپیوتر ،فناوری اطلاعات و تکنولوژی

سه شنبه 17 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه شبکه های فضای خانگی و خانه های هوشمند (Home area networks and smart homes)

پروژه-شبکه-های-فضای-خانگی-و-خانه-های-هوشمند-(home-area-networks-and-smart-homes)
پروژه شبکه های فضای خانگی و خانه های هوشمند (Home area networks and smart homes)


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه شبکه های فضای خانگی و خانه های هوشمند (Home area networks and smart homes) را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این مقوله مارا بر این داشت تا ما این پروژه شبکه های فضای خانگی و خانه های هوشمند  را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 96
حجم فایل: 1901
قیمت: : 9000 تومان

بخشی از متن:
چكيده:
دو نوع شبکه برای استفاده در خانه ها وجود دارد . یکی شبکه فضای خانگی با نظم وسیع و فراوان و دیگری شبکه های هوشمند. تکنولوژی HAN یا (home area network) در اواخر سال 1990 میلادی پا به عرصه وجود نهاد و تا اویل سال 2000 میلادی همراه با رشد اینترنت، گسترش فراوانی پیدا کرد. بعد از این مرحله نوبت پیدایش و گسترش یافتن شبکه های هوشمند شد، با توجه به تغییرات در مصرف کنندگان انرژی و سرعت ارزیابی کردن اطلاعات، تغییراتی نیز در بازار شبکه های فضای خانگی HAN به وجود آمد. اینترنت و تکنولوژی های وابسته به آن سبب رشد و گسترش سریع و فراوان در حجم و مقدار اطلاعات مربوط به شبکه ها در زمینه هایی همچون گرافیک، موزیک، ویدئو و غیره گردید. این باعث به وجود آمدن نیاز فراوان به ایجاد شبکه های هوشمندی با تفاوت فراوان شد، شبکه هایی با پهنای باند کمتر اما ارتباطات منظم تر و راحت تر. این تغییرات راه را برای ورود استفاده کنندگان شبکه های خانگی باز کرد.
خانه هوشمند مجموعه اي از تكنولوژي ها و سرويس ها در شبكه اي خانگي براي بهبود كيفيت زندگي است. كه در سال هاي اخير بسيار گسترش يافته و به جزء جدايي ناپذير تمامي ساختمان هاي مسكوني و غير مسكوني تبديل شده است. تكنولوژي كه چه از نظر بهبود كيفيت زندگي و چه از نظر صرفه جويي در مصرف انرژي بسيار سودمند است. تكنولوژي خانه هوشمند بيشتر از يك ده است كه مفهوم شبكه وسايل و تجهيزات را در خانه معرفي كرده است. بيشتر ابزارهايي كه در سيستم هاي كامپيوتري استفاده مي شوند مي توانند در سيستم خانه هوشمند مجتمع سازي شوند. شبكه خانه هوشمند شامل زير سيستم هاي ناهمگون است كه نيازمند برقراري ارتباط و تبادل داده با يكديگرند تا بتوانند با هم همكاري داشته باشند و وظايف مشترك را به درستي اجرا نمايند. در اين رابطه دو مسئله وجود دارد: اول برقراري ارتباط بين سيستم ها و دوم همكاري و انجام وظايف مشترك است. در این سمینار به بررسي و مقايسه ي تكنولوژي هاي ارتباطي خانه هوشمند و ميان افزارها و تكنولوژي هاي به كار رفته براي ايجاد همكاري در ميان سيستم هاي خانه هوشمند پرداخته ايم.
واژه هاي كليدي: شبکه فضای خانگی، خانه هوشمند، تكنولوژي هاي ارتباطي، ميان افزارها، قابليت همكاري

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: مقدمه
1-1پیشگفتار
1-2 ساختار و معماری
1-2-1 کابل های نو و جدید
1-2-2 بدون کابل های نو و جدید
1-2-3بدون سیم
1-3 ابزارها و تكنولوژي هاي خانه هوشمند
1-3-1 سيستم هاي خانه هوشمند
1-3-2 تكنولوژي خانه هوشمند
1-3-3 وسيله هاي خانه هوشمند
1-4 قابليت همكاري
فصل دوم: هوشمندسازی
2-1 تاریخچه
2-2 هوشمند سازی چیست؟
2-3 مزايای اصلی ساختمان هوشمند 
2-3-1 راحتی
2-3-2 ايمنی
2-3-3 انعطاف پذيری
2-3-4 صرفه جويی در مصرف انرژی
2-4 مزایای کلی استفاده از BMS
2-4-1 حذف مصارف ناخواسته
2-4-2 کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری
2-4-3 حذف خطاهای اپراتوری
2-4-4 مدیریت ساختمان هنگام بروز حوادث
2-5مزایای استفاده از BMS برای مالکان ساختمان
2-6مزایای استفاده از BMS برای مدیران تاسیسات
2-7مزایای استفاده از BMS برای ساکنان
2-8 قابلیتهای سیستم BMS (مدیریت هوشمند ساختمان)
2-9 اجزای سیستم مدیریت هوشمند ساختمان 
2-10 معرفی پروتکل باز در هوشمند سازی بنا
فصل سوم: تکنولوژی های ارتباطی
3-1 تكنولوژي هاي ارتباطي خطوط برق
3-1-1 X10  
3-1-2 INSTEON  
3-1-3 LonWorks  
3-1-4 HomePlug 
3-1-5 KNX
3-1-6 C-Bus
3-2 تکنولوژی های بی سیم با برد کوتاه
3-2-1 Bluetooth 
3-2-2 ZigBee 
3-2-3 Z-Wave
3-3 جمع بندی
فصل چهارم: میان افزارها 
4-1 انواع میان افزارها
3-1-1 CORBA 
4-1-2 COM 
4-1-3 NET Framework
4-1-4 میان افزارهای جاوا
4-1-4-1 OSGi 
4-1-4-2 Jini  
4-1-5 وب سرویس
4-1-6 SOAP  
4-1-7 UPnP
4-1-8 Amigo 
4-2 جمع بندی
فصل پنجم: نتیجه گیری
5-1 نتیجه گیری و مقایسه تکنولوژی های ارتباطی
5-2 نتيجه گيري ميان افزارها
منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی کامپیوتر - شبکه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه شبکه های فضای خانگی و خانه های هوشمند (Home area networks and smart homes) , دانلود پروژه شبکه های فضای خانگی , دانلود پروژه خانه های هوشمند , پروژه شبکه های فضای خانگی و خانه های هوشمند (Home area networks and smart homes) , پروژه شبکه های فضای خانگی , پروژه خانه های هوشمند , شبکه های فضای خانگی و خانه های هوشمند , شبکه های فضای خانگی , خانه های هوشمند , Home area networks and smart homes , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


سه شنبه 16 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه کامل امنیت و مسیریابی در شبکه های موردی

پروژه-کامل-امنیت-و-مسیریابی-در-شبکه-های-موردی
پروژه کامل امنیت و مسیریابی در شبکه های موردی


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه کامل امنیت و مسیریابی در شبکه های موردی را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این  پروژه کامل امنیت و مسیریابی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 
 
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 105
حجم فایل: 1407
قیمت: : 17000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
شبکه‌های Ad-hoc به شبکه‌های آنی و یا موقت گفته می‌شود که برای یک منظور خاص به‌وجود می‌آیند. در واقع شبکه‌های بی‌سیم هستند که گره‌های آن متحرک می‌باشند. تفاوت عمده شبکه‌های Ad-hoc با شبکه‌های معمول بی‌سیم 802.11 در این است که در شبکه‌های Ad-hoc مجموعه‌ای از گره‌های متحرک بی‌سیم بدون هیچ زیرساختار مرکزی، نقطه دسترسی و یا ایستگاه پایه برای ارسال اطلاعات بی‌سیم در بازه‌ای مشخص به یکدیگر وصل می‌شوند. شبکه‌های موردی شبکه‌هایی هستند که برای مسیریابی از هیچ عنصر کمکی شبکه‌ای استفاده نمی‌کنند. بلکه در این شبکه‌ها خود گره‌های شرکت کننده در شبکه وظیفه مسیریابی شبکه را بر عهده دارند. امنیت در شبکه‌های موردی از وضعیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا در این شبکه‌ها علاوه بر تمامی مشکلات موجود در شبکه‌های باسیم، با مشکلات امنیتی همچون سادگی شنود و تغییر اطلاعات در حال انتقال، امکان جعل هویت افراد، شرکت نکردن یا تخریب عملیات مسیریابی، عدم امکان استفاده از زیر ساخت‌های توزیع کلید رمزنگاری و غیره مواجه می‌شویم. یکی از مهم‌ترین موارد امنیتی در شبکه‌های موردی، ارائه یک الگوریتم مسیریابی امن در این شبکه‌هاست. در چند سال اخیر تلاش زیادی برای ارائه یک الگوریتم مسیریابی امن در شبکه‌های موردی انجام شده است. از این میان می‌توان به پروتکل‌های ARAN، SAODV، SRP، ARIADNE، SEAD و غیره اشاره کرد. ولی هر کدام از آن‌ها دارای مشکلات خاص مربوط به خود می‌باشند و همچنان کمبود یک الگوریتم که هم از لحاظ امنیت و هم از لحاظ کارایی شبکه در حد قابل قبولی باشد احساس می‌شود.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: مقدمه                                       
مقدمه                                            
فصل دوم: امنیت شبکه و حملات کامپیوتری و اهمیت آن‌ها در ارتباط امروزی               
مقدمه                                             
2-1: سرویس‌های امنیتی در شبکه‌ها                                
2-2: منابع شبکه                                        
2-3: تحلیل خطر                                         
2-4:  سیاست امنیتی                                        
2-5: نواحی امنیتی                                        
2-6: وظیفه یك سرویس‌دهنده                                     
2-7: راهكارهای امنیتی شبكه                                    
2-7-1: كنترل دولتی                                
2-7-2: كنترل سازمانی                                
2-7-3: كنترل فردی                                    
2-7-4: تقویت اینترانت‌ها                                
2-7-5: وجود یك نظام قانونمند اینترنتی                            
2-7-6: كار گسترده فرهنگی برای آگاهی كاربران                        
2-7-7: فایروال‌ها                                    
فصل سوم: معرفی شبکه‌های موردی  و جایگاه آن در بین شبکه‌های امروزی           
مقدمه                                            
3-1: شبکه‌های بی‌سیم                                    
3-2: انواع شبکه بی‌سیم                                    
3-2-1: شبکه‌های با زیرساخت                                
3-2-1-1: خصوصیات شبکه‌های با زیر ساخت                    
3-2-2: شبکه‌های بدون زیرساخت                            
3-3: شبکه‌های موردی (AdHoc)                                
3-3-1: لغت AdHoc                                 
3-3-2: تعریف شبکه موردی (AdHoc)                             
3-3-3: تعریف شبکه موبایل موردی از دید IETF                        
3-3-4: تاریخچه                                    
3-3-5: استاندارد‌سازی شبکه موردی                              
3-3-6: چرا شبکه‌های موردی؟                                
3-3-7: کاربردهای شبکه موردی                            
3-3-8: خصوصیات و ویژگی‌های شبکه موبایل موردی                    
3-3-9: برخی از مشکلات شبکه‌های موردی                        
3-3-10: پژوهش‌ها و تحقیقات در شبکه موردی                        
3-3-11: مدل مصرف توان                                
3-3-12: گروه IETF                                
فصل چهارم: انواع تهدیدهای امنیتی موجود در شبکه‌های موردی                
مقدمه                                             
4-1: حساسیت‌های شبکه‌های موردی                                
4-1-1:  در دسترس بودن (Availability)                        
4-1-2:  محرمانه ماندن اطلاعات  (confidentiality)                    
4-1-3:  احراز هویت (Authentication)                        
4-1-4:  سلامت داده‌ها (Integrity)                            
4-1-5: انکارناپذیری  (Non-Repudiation)                        
4-2:  طبقه‌بندی حملات                                     
4-2-1: حملات فعال و غیر‌فعال                             
4-3:  انواع حمله                                         
4-3-1:  جعل هویت(Impersonation)                             
4-3-2:  حملات گودال (SinkHoles)                            
4-3-3: حملات لانه کرمی (WormHoles)                        
4-3-4:  زجر بی‌خوابی(Sleep Deprivation Torture)                     
4-3-5:  حملات Sybil                                
4-3-6:  حمله سریع (Rushing)                            
4-3-7: حملات اختلال سرویس (Denial of Service)                    
فصل پنجم: راه‌های مقابله با تهدیدهای امنیتی موجود در شبکه‌های موردی           
مقدمه                                            
5-1: تغییرات (چالش‌ها)                                    
5-2:  دامنه و طرح مسیر                                     
5-3:  مسیر امن و مطمئن                                     
5-4:  سرویس مدیریت کلید                                     
5-4-1:  مدل سیستم                                 
5-4-2: رمزنگاری آستانه‌ای                                 
5-4-3: سازگاری و امنیت پویا                                 
5-4-4: غیر‌همزمانی (Asynchrony)                            
5-5:  کار مربوطه                                        
5-5-1: ایمن‌سازی مسیر                                
5-5-2:  سرویس‌های ایمن دفاعی                             
5-6: نمونه‌هایی از پروتکل‌های امن پیشنهادی در شبکه‌های موردی                    
5-6-1: پروتکل مسیریابی SEAD                            
 5-6-2:  پروتکل مسیریابی امن برحسب نیاز به نام ARIADNE                 
5-6-3:  پروتکل مسیریابی ARAN                             
5-6-4:  پروتکل مسیریابی SAODV                             
5-6-5: پروتکل SMR (Split Multipath Routing)                    
5-6-6: پروتکل SELMAR                                
5-7: مقايسه عملکرد و امنيت پروتکل‌ها                                
فصل ششم: مسیریابی در شبکه‌های موردی                           
مقدمه                                             
6-1:  پروتکل                                        
6-1-1:  فرضیات و نشانه‌گذاری سیستم                            
6-1-2:  اصول و ساختارهای پایه                            
6-1-3:  الگوریتم تبدیل مجدد گراف به یک DAG                        
6-1-4: خلاصه الگوریتم TORA                            
6-1-5: تشریح کامل جزئیات پروتکل                            
6-1-5-1:  ایجاد مسیرها                            
6-1-5-2:  نگهداری مسیرها                            
6-1-5-3:  حذف مسیرها                            
6-2: پروتکل مسیریابی AODV                                
فصل هفتم: نتیجه‌گیری و ارائه پیشنهادات                           
مقدمه                                            
7-1: پیشنهادات                                 
فهرست منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی کامپیوتر - شبکه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه کامل امنیت و مسیریابی در شبکه های موردی , دانلود پروژه کامل امنیت , دانلود پروژه کامل امنیت و مسیریابی , دانلود پروژه کامل امنیت و مسیریابی در شبکه ها , پروژه کامل امنیت و مسیریابی در شبکه های موردی , پروژه کامل امنیت و مسیریابی , پروژه کامل امنیت و مسیریابی در شبکه ها , پروژه امنیت و مسیریابی در شبکه های موردی , پروژه امنیت و مسیریابی , پروژه امنیت و مسیریابی در شبکه ها , پروژه امنیت و مسیریابی شبکه ها , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه,


سه شنبه 14 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پایان نامه خدمات ارزش افزوده در فناوری اطلاعات

پایان-نامه-خدمات-ارزش-افزوده-در-فناوری-اطلاعات
پایان نامه خدمات ارزش افزوده در فناوری اطلاعات

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پایان نامه خدمات ارزش افزوده در فناوری اطلاعات را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این مقوله مارا بر این داشت تا ما این پایان نامه خدمات ارزش افزوده را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 68
حجم فایل: 473
قیمت: : 80000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:

هر چند كه شاید بسیاری از خوانندگان این مطلب، با این مفهوم آشنا باشند، بد نیست در ابتدا یك تعریف كلی از مفهوم خدمات ارزش‌افزوده ارائه كنیم.
«خدمات ارزش‌افزوده» در مقابل «خدمات پایه» مطرح می‌شوند. در واقع اگر كمی به عقب برگردیم و سرویس پایه در شبكه تلفن همراه را سرویس مكالمه در نظر بگیریم، خود خدماتی نظیر SMS و MMS به نوعی خدمات ارزش‌افزوده هستند. به عبارت دیگر، شبكه تلفن همراه از ابتدا به منظور ارائه سرویس مكالمه ایجاد شده است و همچنان سرویس اصلی آن سرویس مكالمه است، اما اپراتورهای شبكه و همچنین تدوین‌كنندگان استانداردهای این شبكه با استفاده از تجهیزات این شبكه و یا اضافه كردن بخش‌های كوچكی (در مقایسه با كل شبكه) به آن امكان ارائه خدمات دیگر به مشتركین و به این ترتیب به دست آوردن سود بیشتر توسط اپراتور شبكه را فراهم می‌آورند. در نتیجه، این خدمات به نوعی ارزش بیشتری را نسبت به خدمات پایه ایجاد كرده و به همین دلیل خدمات ارزش‌افزوده نامیده می‌شوند.
حال اگر خدمات SMS و MMS شخص به شخص را به عنوان خدمات پایه در نظر بگیریم، خدماتی كه باعث شوند ارزش بیشتری برای این خدمات نسبت به حالت پایه ایجاد شوند، خدمات ارزش‌افزوده محسوب می‌شوند. یعنی ارائه این خدمات باعث می‌شود كه از طریق خدمات SMS و MMS علاوه بر درآمد پیام‌های شخص به شخص درآمد دیگری نیز ایجاد شده و علاوه بر افزایش درآمد و سود اپراتورهای شبكه، موجب ایجاد موسسات و شركت‌های دیگری كه در سود این خدمات شریك هستند نیز خواهد شد.

فهرست مطالب:
چکیده   
1 مقدمه   
2 خدمات ارزش افزورده   
2-1 تعریف   
2-2 انواع خدمات ارزش افزوده   
3 خدمات ارزش افزوده VALUE ADDED SERVICES چیست؟   
4 خدمات ارزش افزوده تلفن های ثابت   
5 مکالمه اعتباری   
5-1 مکالمه رایگان   
5-2 تماس تلفنی انبوه   
6 شبکه خصوصی مجازی   
6-1 دسته بندی VPN براساس رمزنگاری   
6-2 دسته بندی VPN براساس لایه پیاده سازی   
6-3 دسته بندی VPN براساس کارکرد تجاری   
6-4 عناصر تشکيل دهنده يک VPN   
6-5 امنيت VPN   
7 شماره اختصاصی   
8 رای گیری (نظر سنجی) تلفنی   
8-1 اطلاع رسانی   
8-2 انتقال مکالمه و کنفرانس   
8-3 سیستم صندوق صوتی (VOICEBOX)   
8-4 ارسال و دریافت فکس   
8-5 سیستم رزرو وقت اتوماتیک   
8-6 انتقال مکالمه به خط شهری   
8-7 سیستم ثبت پیغام،انتقادات و پیشنهادات و یا پرسش و پاسخ   
8-8 رای گیری و نظرسنجی   
8-9 ثبت سفارشات   
8-10 فعال سازی کارت   
8-11 گزارش موجودی   
8-12 ساعت گویا   
8-13 قابلیت گزارش گیری از روی سایت   
8-14 ارتباط با بانک های اطلاعاتی   
8-15 دریافت و ارسال SMS بصورت خودکار   
8-16 سیستم اعلام بدهی   
8-17 امکان تعریف چارت   
8-18 امکان استفاده تحت شبکه   
8-19 ضبط مکالمات   
8-20 راه اندازی بصورت CALLCENTER مستقل   
8-21 گزارشات مدیریتی   
9 تجارت موبایلی   
9-1 خدمات و محصولات   
9-1-1 ارایه دهندگان کالا و خدمات   
9-1-2 مشتریان   
9-1-3 مؤسسات مالی و اعتباری   
9-2 شبکه های موبایل و توانایی آن ها   
10 سرویسهای ارزش افزوده SMS   
10-1 بستر نرم‌افزاری سیستم‌ پیام کوتاه   
11 سرویس های ارزش افزوده مبتنی بر MMS   
11-1 مقایسه SMS و MMS از نظر خدمات پایه   
11-2 خدمات سرگرمی   
11-3 خدمات اطلاع‌رسانی   
11-4 خدمات تجاری صنعتی   
12 سرویسهای ارزش افزوده وب   
12-1 بانکداری با تلفن همراه   
12-2 (GSMوGPRS) دسترسی به شبکه موبایل   
12-3 موانع توسعه شبکه بانکداری مبتنی بر تلفن همراه   
13 خدمات مکان یابی GPS   
13-1 GPS چگونه کار می کند؟   
13-2 گیرنده GPS   
13-3 اطلاعاتي كه يك ماهواره GPS ارسال مي كند چيست ؟   
13-4 چه كساني از GPS استفاده مي كنند؟   
14 شبكه مخابراتي نسل سوم شبکه های موبایل (3G)   
15 خدمات ارزش افزوده شبکه های بی سیم   
15-1 تعريف تجارت بي سيم و منافع آن   
15-2 مزيت هاي استفاده از گوشي هاي تلفن همراه   
15-3 مزيت استفاده از شبكه بي سيم از طريق گوشي هاي تلفن همراه   
15-4 مزيت هاي حاصل از كاربردهاي تجارت بي سيم   
15-5 بانكداري بي سيم
15-6 كارگزاري بي سيم (MOBILE BROKING)   
16 نتیجه    
17 فهرست مراجع و مأخذ   

توضیحات پژوهشگر:
در این پایان نامه به بررسی کامل خدمات ارزش افزوده در فناوری اطلاعات پرداخته ام و خدمات ارزش افزوده را از تمامی جهات مورد بررسی قرارداده ام.
این پایان نامه بر اساس اصول نگارش پایان نامه پایه ریزی شده است و در آن تمام قواعد نوشتاری که باید در تدوین یک پایان نامه صحیح مورد توجه قرار گیرد لحاظ شده است. بنده با ارائه این پایان نامه نمره کامل را دریافت نموده ام. امیدوارم خوشتان بیاید.
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی فناوری اطلاعات، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه خدمات ارزش افزوده در فناوری اطلاعات , دانلود پایان نامه , دانلود پایان نامه کامپیوتر , دانلود پایان نامه فناوری اطلاعات , دانلود پایان نامه خدمات ارزش افزوده , پایان نامه خدمات ارزش افزوده در فناوری اطلاعات , پایان نامه فناوری اطلاعات , خدمات ارزش افزوده در فناوری اطلاعات , ارزش افزوده در فناوری اطلاعات , دانلود پروژه فناوری اطلاعات , فناوری اطلاعات , it , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


سه شنبه 12 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه شبکه های مش

 
پروژه-شبکه-های-مش
پروژه شبکه های مش

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه شبکه های مش را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این مقوله مارا بر این داشت تا ما این پروژه شبکه های مش را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 56
حجم فایل: 448
قیمت: : 9000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
استفاده از شبکه های کامپیوتری در چندین سال اخیر رشد فراوانی کرده و سازمانها و موسسات اقدام به برپایی شبکه نموده اند. هر شبکه کامپیوتری باید با توجه به شرایط و سیاست های هر سازمان، طراحی وپیاده سازی گردد. در واقع شبکه های کامپیوتری زیر ساخت های لازم را برای به اشتراک گذاشتن منابع در سازمان فراهم می آورند؛ در صورتیکه این زیر ساختها به درستی طراحی نشوند، در زمان استفاده از شبکه مشکلات متفاوتی پیش آمده و باید هزینه های زیادی به منظور نگهداری شبکه وتطبیق آن با خواسته های مورد نظر صرف شود.
بطور کلی قبل از طراحی فیزیکی یک شبکه کامپیوتری، ابتدا باید خواسته ها شناسایی وتحلیل شوند، مثلا در یک کتابخانه چرا قصد ایجاد یک شبکه را داریم واین شبکه باید چه سرویس ها و خدماتی را ارائه نماید؛ برای تامین سرویس ها وخدمات مورد نظر اکثریت کاربران، چه اقداماتی باید انجام داد؛ مسائلی چون پروتکل مورد نظر برای استفاده از شبکه، سرعت شبکه و از همه مهمتر مسائل امنیتی شبکه، هریک از اینها باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. سعی شده است پس از ارائه تعاریف اولیه، مطالبی پیرامون کاربردهای عملی آن نیز ارائه شود تا در تصمیم گیری بهتر یاری کند.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: شبکه های مش
1-1 مقدمه
1-2 مسیریابی multicast
1-3 ODMRP
1-3-1 مکانیزم
1-4 MAODV
1-4-1 مکانیزم
1-5 MOSPF
1-5-1 محدودیتهایMOSPF
1-6 Tunnel frame
1-7 نتیجه
فصل دوم: شبکه بی‌سیم مش
2-1 مقدمه
2-2 تاریخچه
2-3 ساختار شبکه
2-3-1 معماری
2-3-2 مدیریت
2-4 کاربردها
2-5 عملکرد
2-6 شبکه رادیویی چندگانه
2-7 تکنیک‌ های رادیویی
2-8 پروتکل‌ ها
2-9 تنظیمات
2-9-1 رادیومش
2-9-2 دورادیوبا ۱ رادیومش backhaul
2-9-3 رادیوهای backhau
2-10 مثال‌ ها
2-10-1 امنیت مرزی
2-10-2 کامپیوترهای قابل حمل
2-10-3 نرم افزار های تعریف شده رادیو
2-10-4 شبکه‌ های خانگی
فصل سوم: شبکه های کامپیوتری و انواع توپولوژی
3-1 شبکه کامپپوتری چیست؟
3-2 دلایل استفاده از شبکه
3-3  مفهوم گره وایستگاه های کاری
3-4 مدل های شبکه
3-4-1 مدل شبکه نظیربه نظیر
3-4-2 مدل شبکه مبتنی برسرویس دهنده
3-4-3 مدل سرویس دهنده / سرویس گیرنده
3-5 اجزاء شبکه
3-6 انواع شبکه ازلحاظ جغرافیایی
3-6-2 شبکه های MAN شبکه های محلی شهری میباشند
3-6-3 شبکه گسترده
3-7 ریخت شناسی شبکه
3-7-1  توپولوژی ستارهای
3-7-2 توپولوژی حلقوی
3-7-3 توپولوژی اتوبوسی
3-7-4 توپولوژی توری
3-7-5 توپولوژی درختی
3-7-6 توپولوژی ترکیبی
3-8 پروتکل
3-8-1 پروتکل های شبکه
3-9 مدل OSI
3-10 ابزارهای اتصال دهنده
3-11 عملكرديك شبكه packet-switching
منابع
Abstract

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی کامپیوتر - شبکه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه شبکه های مش , پروژه شبکه های مش , شبکه های مش , دانلود مقاله شبکه های مش , مقاله شبکه های مش , دانلود تحقیق شبکه های مش , تحقیق شبکه های مش , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


سه شنبه 11 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه تخمین تلاش لازم جهت توسعه نرم افزار

پروژه-تخمین-تلاش-لازم-جهت-توسعه-نرم-افزار
پروژه تخمین تلاش لازم جهت توسعه نرم افزار

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه تخمین تلاش لازم جهت توسعه نرم افزار را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این مقوله مارا بر این داشت تا ما این پروژه تخمین تلاش لازم جهت توسعه نرم افزار را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 67
حجم فایل: 1262
قیمت: : 20000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
براي هر پروژه نرم افزاري سه عامل متداخل زمان، هزينه و كيفيت موثر است. پرداختن به هريك از عوامل باعث تاثير در دو عامل ديگر مي شود. بالا رفتن زمان انجام كار باعث كيفيت بيشتر و بر افزايش قيمت پروژه تاثير دارد. از آنجائي كه در برنامه ريزي پروژه بايستي منابع مورد نياز از قبــل، پيش بيني شود، لذا تخمين هزينه و زمان توليد نرم افزار هم براي توليد كننده و هم براي استفاده كننده بسيار حياتي است. منابع و برنامه دو عامل تعيين كننده براي انجام عمليات پروژه هستند. اگر اين دو عامل مشخص باشند،آنگاه زمان و هزينه پروژه توليد نرم افزار مي تواند تعيين شود. در پروژه های نرم افزاری قبل از شروع به کد نویسی بایستی پارامترهایی تخمین زده شود، بطوریکه رسیدن به اهداف پروژه تضمین گردد.این پارامترها جهت تصمیم گیری در تعیین زمان ،نیروی انسانی، میزان تلاش هزینه و ... کارایی دارد تیم نرم افزاری باید قادر باشند که قبل از شروع به کد نویسی این پارامترها ار برآورد نمایند. یکی از این پارامترها میزان تلاش لازم است که بایستی تخمین درستی از آن در دست داشته باشیم.الگوی های زیادی برای فرایند تخمین ارائه شده از این رو، ما در این تحقیق سعی داریم  میزان تلاش لازم برای رسیدن نرم افزار به اهداف خود را در حالت کلی با مدل های ارائه شده پیش بینی و نتایج حاصل با استفاده از روشهای رسمی و ریاضی بررسی نماییم.

فهرست مطالب:
چکیده    
فصل اول: کلیات تحقیق    
1-1 مقدمه    
1-2 بیان مسئله    
1-3 سوابق و ضرورت انجام تحقیق    
1-4 اهداف تحقیق     
1-5 سازماندهی تحقیق    
فصل دوم: ادبیات تحقیق    
2-1 مقدمه    
2-2 متدولوژی و ضرورت توجه به آن    
2-3 تفاوت روش توسعه نرم افزار و سخت افزار    
2-4 فرایند توسعه نرم افزار    
2-4-1 مدلهای توسعه نرم افزار    
2-4-1-1 اصول شئ گرایی    
2-4-2 مقایسه متدولوژی های سنگین وزن و سبک وزن    
2-4-3 فعالیت های پشتیبانی    
فصل سوم: تخمین تلاش لازم جهت توسعه نرم افزار    
3-1 مقدمه    
3-2 مفهوم تخمین هزینه    
3-3 تخمین هزینه نرم افزار    
3-4 انواع تخمين    
3-5 اندازه نرم افزار    
3-5-1 تعداد خطوط کد    
3-5-2 علم نرم افزار    
3-5-3 نقاط کاری    
3-5-4 نقطه ویژگی    
3-6 روش های تخمین هزینه    
3-6-1 روشهای غيرالگوريتمی    
3-6-1-1 تخمین تجربی     
3-6-1-2 روش داوری کارشناسانه    
3-6-1-3 تخمین با قیاس    
3-6-1-4 روش پارکینسون    
3-6-1-5 پایین به بالا    
3-6-1-6 بالا به پایین    
3-6-2 روشهای الگوريتمی    
3-6-2-1 مدل های COCOMO    
3-6-2-2 مدل Putnam    
3-6-2-3 روش های مبتنی بر آنالیز نقطه ی تابعی    
3-6-2-4 رگرسیون    
3-7 مروری بر کارهای انجام شده    
3-7-1 مدل تخمین هزینه نرم افزار مبتنی بر منطق فازی    
3-7-2 تخمین هزینه نرم افزار با استفاده از شبکه های عصبی    
3-7-3 تخمین نیروی کار نرم افزار بوسیله الگوریتم ژنتیک با پارامترهای تنظیم شده    
3-7-4 چهارچوب مبتنی بر شبکه عصبی و منطق فازی برای تخمین هزینه توسعه نرم افزار    
3-7-5 بهینه سازی پارامترها با استفاده از بهینه سازی دسته ذرات    
3-7-6 شبکه عصبی موجک برای تخمین هزینه    
3-7-7 پیشگویی عصبی- ژنتیک برای توسعه نیروی کار نرم افزاری    
3-8 ارزیابی مدل های تخمین     
فصل چهارم: مدل رهیافتی    
4-1 مقدمه    
4-2 روش شناسی تحقیق    
4-3 داده ها و جامعه آماری    
4-4 معیارهای ارزیابی    
4-5 اصول روش پیشنهادی    
4-5-1 انتخاب زير مجموعه ويژگي    
4-5-2 اندازه گيري شباهت    
4-5-3 مقياس گذاري    
4-5-4 تعداد پروژه هاي مشابه    
4-5-5 تطابق تناسبات    
4-6 شمایی از مدل پیشنهادی    
نتیجه گیری    
پیشنهادات آتی    
منابع    
فهرست جداول
فهرست شکل ها

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه تخمین تلاش لازم جهت توسعه نرم افزار , دانلود پروژه تخمین , پروژه تخمین تلاش لازم جهت توسعه نرم افزار , تخمین تلاش لازم جهت توسعه نرم افزار , تلاش لازم جهت توسعه نرم افزار , پروژه تلاش لازم جهت توسعه نرم افزار , توسعه نرم افزار , پروژه توسعه نرم افزار , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه,


سه شنبه 9 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه میکروکنترلر ARM

پروژه-میکروکنترلر-arm
پروژه میکروکنترلر ARM

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه میکروکنترلر ARM را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این  پروژه میکروکنترلر را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 70
حجم فایل: 4724
قیمت: : 7000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
امروزه به کار گیری سیستم های (1) embedded در زندگی روزمره بسیار رایج است؛ به طوری که هر یک از ما یه با دقت در محیط پیرامون خود می توانیم نمونه های زیادی از ادوات را مشاهده کنیم.
تفاوت اصلی این سیستم ها با کامپیوترهای شخصی آن است که به منظور انجام کار خاصی بهینه سازی شده اند.از میان زمینه های کاربرد این ادوات می توان موارد زیر را برشمرد:
- سیستم های به کار رفته در خودروها از قبیل سیستم ترمز ضد قفل (ABS) (2) و سیستم تنظیم مصرف سوخت
- سیستم های ناوبری هوایی از قبیل خلبانان خودکار (3)
- سیستم ها و ادوات مخابراتی از قبیل گوشی های تلفن همراه
- سیستم های مانیتورینگ و اندازه گیری پزشکی
- ادوات صوتی- تصویری خانگی از قبیل دوربین های دیجیتال و MP3
- سیستم های صنعتی از قبیل کنترل دور موتور
- سیستم های نظامی از قبیل GPS
- سیستم های بدون سیم از قبیل :WIFI و GSM
- سیستم های مالی و اعتباری از قبیل خودپردازها
- رباتیک
با توجه به گستره وسیع ادوات embedded و کاربرد آنها در بخش ها و سطوح مختلف، شناخت معماری و نحوه پیاده سازی این سیستم ها ضروری به نظر می رسد، لذا در ادامه مباحث مربوط به طراحی این سیستم ها را یا جزئیات بیشتری مورد مطالعه قرار می دهیم.

فهرست مطالب:
فصل اول: سیستم­های Embedded
مقدمه
اجزای سیستم
مراحل طراحی سیستم
مفهوم سیستم بلادرنگ
روش­های پیاده­ سازی سخت افزار در سیستم­های توسعه یافته
استفاده از قطعات گسسته
استفاده از روش­های ASIC
استفاده از رایانه­ های صنعتی
استفاده از تراشه­ های برنامه پذیر از قبیل FPGA و CPLD
استفاده از ریز پردازنده ها
نکات عمومی
فصل دوم: پردازنده­ های ARM
تاریخچه
نسل­های مختلف پردازنده­ های ARM
هسته­ های کلاسیک
هسته­ های سری Cortex
Cotex-A
Cotex-R
Cotex-M
انتخاب میکروکنترلر ARM 
میکروکنترلرهای مبتنی بر معماری هسته ARM7
میکروکنترلرهای مبتنی بر معماری هسته ARM9
میکروکنترلرهای مبتنی بر معماری هسته ARM11
میکروکنترلرهای مبتنی بر معماری هسته Cortex-M
Cortex-M0
Cortex-M3
Cortex-M4
برنامه نویسی میکروکنترلر ARM
سخت­ افزار پروژه
ویژگی­های برد S3C6410-ARM11
فصل سوم: نصب ویندوز CE برروی برد S3C6410-ARM11
مقدمه
ساخت Image  و بوت لودر در ویندوز CE
ساخت پروژه جدید

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر - سخت افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه میکروکنترلر ARM , دانلود پروژه میکروکنترلر , پروژه میکروکنترلر ARM , پروژه میکروکنترلر , پروژهARM , میکروکنترلر ARM , دانلود تحقیق میکروکنترلر ARM , دانلود تحقیق میکروکنترلر , تحقیق میکروکنترلر ARM , میکروکنترلر ARM , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


سه شنبه 8 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه الگوریتم رقابت استعماری (استراتژی بهینه سازی مبتنی بر تکامل اجتماعی سیاسی)

پروژه-الگوریتم-رقابت-استعماری-(استراتژی-بهینه-سازی-مبتنی-بر-تکامل-اجتماعی-سیاسی)
پروژه الگوریتم رقابت استعماری (استراتژی بهینه سازی مبتنی بر تکامل اجتماعی سیاسی)
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 115
حجم فایل: 7502
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:
چكيده:
الگوريتم هاي بهينه‌ سازي الهام گرفته از طبيعت به عنوان روشهاي هوشمند بهينه‌ سازي در کنار روش‌هاي کلاسيک موفقيت قابل ملاحظه‌اي از خود نشان داده‌اند. از جمله اين روش‌ها مي‌توان به الگوريتم‌ هاي ژنتيک (الهام گرفته از تکامل بيولوژيکي انسان و ساير موجودات)، بهينه‌ سازي کلوني مورچه‌ها (بر مبناي حرکت بهينه مورچه‌ها) و روش بازپخت شبيه‌سازي شده (با الهام‌گيري از فرايند تبريد فلزات) اشاره نمود. اين روش‌ها در حل بسياري از مسائل بهينه‌سازي در حوزه‌هاي مختلفي چون تعيين مسير بهينه عامل‌هاي خودکار، طراحي بهينه کنترل کننده براي پروسه هاي صنعتي، حل مسائل عمده مهندسي صنايع همانند طراحي چيدمان بهينه براي واحدهاي صنعتي، حل مسائل صف و نيز در طراحي عامل‌هاي هوشمند استفاده شده‌اند.
الگوريتم‌هاي بهينه‌سازي معرفي شده، به طور عمده الهام گرفته از فرايند‌هاي طبيعي مي‌باشند و در ارائه اين الگوريتم‌ها به ساير نمودهاي تکامل انساني توجهي نشده است. در اين نوشتار الگوريتم جديدي براي بهينه‌سازي مطرح مي‌‌شود که نه از يک پديده طبيعي، بلکه از يک پديده اجتماعي – انساني الهام گرفته است. بطور ويژه اين الگوريتم به فرايند استعمار، به عنوان مرحله‌اي از تکامل اجتماعي- سياسي بشر نگريسته و با مدل‌سازي رياضي اين پديده تاريخي، از آن به عنوان منشأ الهام يک الگوريتم قدرتمند در زمينه بهينه‌سازي بهره مي‌گيرد. در مدت کوتاهي که از معرفي اين الگوريتم مي‌گذرد، از آن براي حل مسائل بسياري در حوزه بهينه‌سازي استفاده شده است. طراحي چيدمان بهينه براي واحد‌هاي صنعتي، آنتن‌هاي مخابراتي هوشمند، سيستم‌هاي پيشنهاددهنده هوشمند و نيز طراحي کنترل کننده بهينه براي سيستم‌هاي صنعتي شيميايي تعدادي معدود از کاربردهاي گسترده اين الگوريتم در حل مسائل بهينه‌سازي مي‌باشد.

فهرست مطالب:
چکیده
1- مقدمه
1-1 هدف و اهميت مسئله
1-2 الگوريتم توسعه داده شده
1-3 مزاياي الگوريتم توسعه داده شده
2- بهينه‌سازي و روشهاي موجود
3- استراتژي بهينه‌سازي مبتني بر تکامل اجتماعي‌- سياسي
3-1 مقدمه
3-2 مروري تاريخي بر پديده استعمار
3-2-1 هند
3-2-2 مالزي
3-2-3 هندوچين فرانسه
3-2-4 هند شرقي (اندونزي)
3-3 الگوريتم پيشنهادي
3-3-1 شکل دهي امپراطوري‌هاي اوليه
3-3-2 مدل‌سازي سياست جذب: حرکت مستعمره‌ها به سمت امپرياليست
3-3-3 جابجايي موقعيت مستعمره و امپرياليست
3-3-4 قدرت کل يک امپراطوري
3-3-5 رقابت استعماري
3-3-6 سقوط امپراطوري‌هاي ضعيف
3-3-7 همگرايي
3-4 مثال کاربردي
3-5 نتيجه‌گيري
3-6 توابع هزينه مورد استفاده
4- پياده‌سازي هاي انجام شده
4-1 استفاده از الگوريتم معرفي شده  براي طراحي يک کنترل‌کننده PID بهينه
4-1-1 کنترل‌کننده PID
4-1-2 طراحي کنترل‌کننده PID بهينه توسط الگوريتم رقابت استعماري
4-1-3 نتيجه‌گيري
4-2 استفاده از الگوريتم رقابت امپرياليستي براي طراحي کنترل‌کننده PID چند متغيره براي سيستم صنعتي ستون تقطير 
4-2-1 مقدمه
4-2-2 کنترل‌کننده PID براي فرايند چند متغيره
4-2-3 نتايج شبيه‌سازي
4-2-4 نتيجه‌گيري
4-3 الگوريتم رقابت استعماري؛ ابزاري براي يافتن نقطه تعادل نش
4-3-1 يک بازي غير خطي استاتيک ساده
4-3-2 يک بازي با پيچيدگي بيشتر
4-4 طراحي بهينه آنتهاي آرايه‌اي
4-5 استفاده از الگوريتم رقابت استعماري براي شناسايي ويژگي مواد از آزمون فرورفتگي
4-5-1 مقدمه
4-5-2 توصيف مسئله معکوس
4-5-3 حل مسئله معکوس توسط الگوريتم رقابت استعماري
4-5-4 نتيجه‌گيري
4-6 کنترل فازي اتومبيل
4-6-1 مدل اتومبيل
4-6-2 نتايج
5- خلاصه، نتيجه‌گيري و پيشنهادات
6 - مراجع
پيوست: جعبه‌ابزار بهينه‌ سازي تهيه‌ شده
بيان مسئله     
تنظيم پارامترهاي الگوريتم

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه الگوریتم رقابت استعماری (استراتژی بهینه سازی مبتنی بر تکامل اجتماعی سیاسی) , دانلود پروژه الگوریتم , دانلود پروژه الگوریتم رقابت استعماری , پروژه الگوریتم رقابت استعماری , الگوریتم رقابت استعماری , دانلود پروژه استراتژی بهینه سازی مبتنی بر تکامل اجتماعی سیاسی , دانلود پروژه استراتژی بهینه سازی , دانلود پروژه استراتژی بهینه سازی مبتنی بر تکامل اجتماعی , دانلود پروژه استراتژی بهینه سازی مبتنی بر تکامل سیاسی , استراتژی بهینه سازی مبتنی بر تکامل اجتماعی سیاسی , بهینه سازی مبتنی بر تکامل اجتماعی سیاسی , بهینه سازی مبتنی بر تکامل اجتماعی , بهینه سازی مبتنی بر تکامل سیاسی , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


سه شنبه 6 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر زندگی انسان

پروژه-بررسی-تاثیر-واقعیت-افزوده-بر-زندگی-انسان
پروژه بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر زندگی انسان

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر زندگی انسان را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این مقوله مارا بر این داشت تا ما این  پروژه بررسی تاثیر واقعیت افزوده را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 110
حجم فایل: 5841
قیمت: : 17000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
پیشرفت فناوری در دنیای امروز موجب شده است تا هر آنچه در محیط اطرافمان قرار دارد در بردارنده اطلاعاتی مجازی باشد و به این ترتیب می توان پیش بینی کرد در آینده ای نه چندان دور همه خیابان ها، ساختمان ها و حتی شهروندان نیز بتوانند بعضی از این اطلاعات باشند. واقعیت افزوده (Augmented Reality) به کمک ابزارها و اینترنت، با اضافه کردن اطلاعات گرافیکی به اجسامی که در میدان دید ما قرار دارند، در حال خلق لایه جدیدی در چشم‌انداز شهری است.
احتمالا شهرهای دنیا به زودی با رازهایی پوشیده می‌شوند که ما با چشمان غیرمسلح قادر به دیدن آنها نیستیم. به کمک واقعیت افزوده ، شما می‌توانید ظرفیت خالی یک هتل را که روی دیوار آن خودنمایی می‌کند مشاهده کنید؛ یا منوی یک رستوران را در حالی‌که از کنار آن عبور می‌کنید بخوانید. همچنین مردمی که شما می‌بینید ممکن است حتی قبل از این‌که سخنی به زبان آورید، نام و عنوان شغلی خود را برای شما نمایش دهند. اجناس موجود در قفسه‌ها را می‌توان به صورت مجازی برچسب قیمت زد و اطلاعات مبسوطی درباره منشاء آنها به مشتری ارائه کرد.
دوربین‌ها و عینک‌های مخصوصی که برای AR لازم است در حال کوچک‌تر شدن، هوشمندتر شدن و طراحی بهتر هستند و ممکن است به زودی روشی را که ما با آن فضا و اجسام پیرامون خود را تجربه می‌کنیم، تغییر دهند. چنین ضرورتی به این معناست که اغلب تصمیمات ما به ابزارها و اینترنت واگذار خواهد شد. این امر می‌تواند ما را بیش از اندازه به فناوری وابسته کند.
گرچه ممکن است چنین تصور کنید که این ایده ها ریشه در داستان های علمی ـ تخیلی دارد، اما حقیقت این است که دنیای واقعیت افزوده توانسته است این امکان را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید این افکار را در دنیای واقعی نیز تجربه کنید. در حقیقت واقعیت افزوده به کمک شبکه های اینترنتی و همچنین فناوری ها و ابزارهای جدیدی که برقراری ارتباط شما را با دنیای مجازی پیرامونتان امکان پذیر می سازد ، دنیای جدید را پیش روی شما به تصویر می کشد که در این دنیای هوشمند مجازی می توانید شکل جدیدی از فضا و اجسام پیرامونمان را ببینیم.

فهرست مطالب:
فصل اول
معرفی واقعیت افزوده
1-1 مقدمه
1-2 پيش زمينه تاريخي و اصطلاحي واقعیت افزوده AR
1-3 پیدایش واژه واقعیت افزوده
1-4 اصطلاح Mixed reality
1-4-1 انتشار AR Toolkit
1-4-2 اولين بازي قابل حمل واقعيت افزوده
فصل دوم
بررسی تکنولوژی
2-1 مقدمه
2-2 پيش‌زمينه‌اي از اختراع
2-2-1 حوزه نوع‌آوري
2-2-2 توصيفاتي از فناوري‌هاي مرتبط
2-2-3 يك وظيفه و يا يك موقعيت در دنياي واقعي
2-2-4 تعريف تاخير و نرخ بروزرساني
2-3 دو فرايند واقعيت افزوده
2-4 محرک‌ها و عبارات
2-4-1 محرك‌ها (ورودي)
دیدگاه
مكان
2-4-2 عبارات (خروجی)
بصری
سامعه (شنوايي)
لمسی
2-4-3 تعريف توسط Azuma
2-5 واقعيت واسط Mann
2-6  HMDs 
2-7 استفاده از GPS
2-8 استفاده از LED
2-9 توپولوژي واقعیت شناسی مکعب Rob Manson
2-10 موتور 3D چيست ؟
2-10-1 مستندات موتور 3D
2-10-2 ویژگی های موتور 3D
2-11 ويژگي تطبيق تصوير
2-12  گلیف
2-12-1 معرفي گلیف
2-12-1 پيش‌نياز‌ها
2-12-2 يافتن گليف بالقوه (پنهاني)
2-12-3 شناسايي گليف
2-12-4 تطابق گليف پيدا شده با پايگاه داده از گليف
2-13  استفاده از کد QR
2-13-2 چگونه آن‌ها ايجاد مي‌شوند؟
2-14 نمونه رندر شدن (نمايش) تصوير سه بعدي
2-15 واقعیت افزوده مبتنی بر 3 اساس می باشد
2-15-1 Pattern based (مبتنی بر الگو)
2-15-2 Location Based (مبتنی بر مکان)
2-16 بررسی عینک گوگل
فصل سوم
3-1 ذکر نمونه های واقعیت افزوده
3-1-1 تبلیغ خودرو رانا در ایران
3-1-2 راهنمای غرفه های نمایشگاه بین المللی در ایران
3-1-3 بازی Angry birds
3-1-4 كارت ويزيت AR
3-1-5 کلاه ایمنی با واقعیت افزوده برای دوچرخه و موتور سواران
3-1-6 عینک کینکت مایکروسافت
3-1-7 فیلم و سینما
3-1-8 حوزه برنامه های کاربردی موبایل
3-1-9 دسترسی به واقعیت افزوده از طریق لنزهای چشمی
3-1-10 محصول شرکت IKEA
3-1-11 نمایش آناتومی بدن
فصل چهارم
مزایا و کاربردها
4-1 باستان‌شناسي
4-2 معماري
4-3 هنر
4-4 تجارت
4-5 ساخت و ساز
4-6 آموزش و پرورش
4-7 واقعیت افزوده در زندگی روزمره
4-8 پزشكي
4-9 بازي
4-10 طراحي صنعتي
4- 11 نظامی
4-12 به عنوان راهنما
4-13 درمحل دفتر كار
4-14 ورزش و سرگرمی
4-15 پشتیبانی کار
4-16 تلویزیون
4-17 گردشگری ومناظر ديدني
4-18 ترجمه و تفسير
فصل پنجم
5-1 محدوديت و آينده واقعيت افزوده
5-1-1 سیستمهای بلادرنگ و محاسبات زمان بحرانی
5-1-2 تحقیقات ادراکی و روان شناختی
5-1-3 قابلیت حمل
5-1-4 نمایشگرهای چند نمایی
5-1-5 مسایل سیاسی و اجتماعی
5-1-6 نگرانی های آینده در این حوزه
فهرست منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی فناوری اطلاعات، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر زندگی انسان , دانلود پروژه بررسی , دانلود پروژه , پروژه بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر زندگی انسان , واقعیت افزوده بر زندگی انسان , واقعیت افزوده , زندگی انسان , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


سه شنبه 4 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پایان نامه تجارت الکترونیک

 
پایان-نامه-تجارت-الکترونیک
پایان نامه تجارت الکترونیک

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ،  پایان نامه تجارت الکترونیک را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این مقوله مارا بر این داشت تا ما این پایان نامه تجارت الکترونیک را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 156
حجم فایل: 4805
قیمت: : 12000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
تجارت الکترونیک را می توان انجام هرگونه امور تجاري به صورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد. این تکنیک در سال هاي اخیر رشد بسیاري داشته است و پیش بینی می شود بیش از این نیز رشد کند. تجارت الکترونیکی هرگونه معامله اي گفته می شود که در آن خرید و فروش کالا یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و به صادرات و واردات کالا و خدمات منتهی می شود. تجارت الکترونیکی معمولا کاربرد وسیع تري دارد، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبه هاي فعالیت تجاري، مانند خریداري، صورت برداري از کالا، مدیریت تولید و تهیه و توزیع و جابه جایی کالا و همچنین خدمات پس از فروش را در بر می گیرد. البته مفهوم گستره تر تجارت الکترونیک کسب و کار الکترونیک می باشد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: تجارت الکترونیک
1-1 تاریخچه تجارت الکترونیک
2-1 معرفی تجارت الکترونیک
3-1 تعریف تجارت الکترونیک
4-1 سایر تعاریف تجارت الکترونیک
5-1 مزایا و معایب تجارت الکترونیک
6-1 بسترهاي لازم براي تجارت الکترونیک
7-1 محدودیت هاي تجارت الکترونیک
8-1 مدل هاي تجارت الکترونیک
1. تجارت فروشنده با فروشنده
2. تجارت فروشنده با مصرف کننده
3. تجارت مصرف کننده با مصرف کننده
4. تجارت مصرف کننده با فروشنده
5. تجارت نقطه به نقطه
6. تجارت فروشنده با اداره
7. تجارت مصرف کننده با اداره
9-1 راه اندازي یک تجارت الکترونیکی
10-1 تجارت الکترونیک در ایران
11-1 دلایل عقب ماندگی تجارت الکترونیک در ایران
12-1 تجارت الکترونیک راهی به سوي ثروتمند شدن
13-1 ده درس مهم در زمینه تجارت اینترنتی
فصل دوم: پرداخت آنلاین
1-2 بانکداري الکترونیکی چیست
2- 2 خدمات بانکداري الکترونیک
3-2 شاخه هاي بانکداري الکترونیک
4-2 کانالهاي بانکداري الکترونیک
5-2 پرداخت الکترونیکی
6-2 ویژگی سیستم هاي پرداخت الکترونیکی
7-2 پول الکترونیکی
8-2 ویژگی پول الکترونیکی
9-2 انواع پول الکترونیکی
10-2 پرداخت همراه
11-2 پرداخت بر مبناي اشتراك پیام کوتاه
12-2 صورتحساب مستقیم موبایل
13-2 موبایل وب
14-2 صورتحساب مستقیم اپراتور
15-2 کارت اعتباري
16-2 پردازش کارت هاي اعتباري
17-2 معرفی انواع کارت هاي خرید و اعتباري
18-2 کیف پول آنلاین
19-2 بدون تماس نزدیک رشته ارتباطات
20-2 سرویس پرداخت
21-2 انواع دیگر پرداخت هاي الکترونیک
فصل سوم: امنیت در تجارت الکترونیک
1-3 امنیت در تجارت الکترونیک
2-3 تهدیدات و خطرات عمومی شبکه اینترنت
3-3 فناوري هاي تجارت الکترونیک
4-3 افراد
5-3 راهبرد
6-3 مدیریت
7-3 نرم افزارها و مسائل امنیتی آن
8-3 روش هاي تامین امنیت
9-3 رمزنگاري در پروتکل هاي انتقال
1. پروتکل ها
2. پروتکل هاي رمزنگاري انتقال
10-3 انواع فناوري هاي حفاظت و ایمنی در تجارت الکترونیک
1. مسیریاب
2. دیوار آتش
3. سیستم هاي کشف تجاوز IDS
4. سیستم هاي کشف تجاوز شبکه اي INDS
5. تاییدکننده هاي صحت سیستم SIV
6. مانیتورهاي LOG
7. سیستم هاي فریب
8 . زیر ساخت کلید عمومی PKI
9. رمزنگاري
10. امضاي دیجیتالی
11. تکنولوژي SET
12.SET  در عمل
11-3 ده روش مهم براي بالا بردن امنیت تجارت الکترونیکی
فصل چهارم: کاربرد تجارت الکترونیک
1-4 مقدمه
2-4 بیان مسئله تحقیق
3-4 مفهوم تجارت الکترونیکی
4-4 بررسی توانمندي هاي تجارت الکترونیکی بر عملکرد شرکت ها
5-4 تاثیر اینترنت بر ساختار صنعت
6-4 پارایدایم گزینشی دانینگ
7-4 تاثیر تجارت الکترونیکی بر توسعه صادرات
8-4 راهکارهاي تجارت الکترونیک براي تسهیل و تسریع فرآیندهاي صادرات
9-4 تحلیل تجربه موفق شرکت گز سکه
1. تاریخچه و معرفی شرکت
2. فرآیند تسهیل صادرات با استفاده از تجارت الکترونیک
3. نقش تجارت الکترونیک در پیش برد فرآیندهاي صادرات
فصل پنجم: بازاریابی الکترونیکی
1-5 بازاریاي الکترونیکی چیست
2-5 بازاریابی به چه معناست
3-5 بازاریابی الکترونیک چیست
4-5 بازاریابی از طریق موتور جستجو
5-5 بازاریابی تنها از طریق موتور جستجو
6-5 نقش موتورهاي جستجو در بازاریابی اینترنتی
7-5 شش دلیل براي اینکه وب سایت شما براي تجارت شما حیاتی است
8-5 تبلیغات در دنیاي مجازي چگونه است
9-5 رموز موفقیت ایمیل هاي بازاریابی
10-5 پنج قائده مهم در بازاریابی فروش اینترنتی
11-5 معامله از دید مشتري
12-5 نتیجه گیري

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، پایان نامه مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه تجارت الکترونیک , دانلود پایان نامه , دانلود رایگان پایان نامه , دانلود پایان نامه تجارت , پایان نامه تجارت الکترونیک , تجارت الکترونیک , پایان نامه کامپیوتر , ,


سه شنبه 2 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود سورس دانشجویی تبدیل nfa به dfa در سی پلاس پلاس

سورس-دانشجویی-تبدیل-nfa-به-dfa-در-سی-پلاس-پلاس
سورس دانشجویی تبدیل nfa به dfa در سی پلاس پلاس


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، سورس دانشجویی تبدیل nfa به dfa در سی پلاس پلاس را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این سورس دانشجویی تبدیل nfa به dfa را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: cpp
حجم فایل: 33
قیمت: : 13000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
پروژه ای خوب برای درس اتوماتا، سورس کد تبدیل ماشین nfa به dfa به زبان دوست داشتنی سی پلاس پلاس
لطفاً برای استفاده فایل readme.htm را حتماً مطالعه فرمایید

برای اینکه بتوانید این فایل را در همه ویندوزها باز کنید می توانید نسخه تحت ویندوز c++ را از آدرس زیر دانلود فرمایید:
http://sourceforge.net/projects/turbocforwindows-9/
 
و یا:
 
http://www.softpedia.com/get/Programming/Coding-languages-Compilers/TurboCplusplus-for-Windows-7.shtml

اگر خواهان باشد سورس کد برای زبان c# نیز گذاشته خواهد شد.
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، آموزشی - برنامه نویسی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود سورس دانشجویی تبدیل nfa به dfa در سی پلاس پلاس , دانلود سورس دانشجویی تبدیل nfa به dfa , دانلود سورس دانشجویی , دانلود سورس , دانلود سورس سی پلاس پلاس , سورس دانشجویی تبدیل nfa به dfa در سی پلاس پلاس , سورس دانشجویی تبدیل nfa به dfa , سورس دانشجویی سی پلاس پلاس , سورس تبدیل nfa به dfa در سی پلاس پلاس , سورس تبدیل nfa به dfa , سورس تبدیل nfa به dfa سی پلاس پلاس , سی پلاس پلاس , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


سه شنبه 1 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود مقاله طرح توزیع کلید کارآمد برای تامین امنیت پروتکل های مسیریابی داده‌ محور در wsn های سلسله‌

مقاله-طرح-توزیع-کلید-کارآمد-برای-تامین-امنیت-پروتکل-های-مسیریابی-داده‌-محور-در-wsn-های-سلسله‌-مراتبی
مقاله طرح توزیع کلید کارآمد برای تامین امنیت پروتکل های مسیریابی داده‌ محور در wsn های سلسله‌ مراتبی


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله طرح توزیع کلید کارآمد برای تامین امنیت پروتکل های مسیریابی داده‌ محور در wsn های سلسله‌ را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این  مقاله طرح توزیع کلید کارآمد برای تامین امنیت پروتکل های مسیریابی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx, pdf
تعداد صفحات: 10
حجم فایل: 707
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:

An Efficient Key Distribution Scheme to Secure Data-Centric Routing Protocols in Hierarchical Wireless Sensor Networks


چکیده:

این مقاله به ارائه ی یک طرح توزیع کلید کارامد که برای تامین امنیت پروتکل های مسیریابی داده محور در شبکه های حسگر بیسیم مناسب است، می پردازد. همانند پروتکل های مسیریابی، طرح پیشنهادی، توزیع کلید امن را با یک پردازش متمرکز شروع می کند. بطوریکه یک سازمان سلسله مراتبی چند سطحی به شبکه های حسگر بیسیم می دهد. ابتکار روش اینست که امکان می دهد فرآیند توزیع کلید محلی برای برقراری کلید گروه و کلید جفتی استفاده شود. این دو نوع کلید بترتیب برای تامین امنیت پخش درخواست داده و ارسال داده از طریق مسیرهای چندگامی بکار می روند. علاوه بر این، وقتی توپولوژی شبکه تغییر کند، طرح پیشنهادی به سازمان دهی مجدد امن شبکه حسگر بیسیم امکان می دهد. تحلیل های امنیتی مشخص می کنند که روش پیشنهادی ما می تواند در مقابل حملات مختلف قابل اجرا در شبکه های حسگر بیسیم ایستادگی نماید. در مقایسه با سایر راهکارهای مبتنی بر KDC، روش پیشنهادی، کارایی و مقیاس پذیری بالایی دارد. این نتیجه از طریق شبیه سازی ها در TOSSIM تحت TinyOS با استفاده از زبان برنامه نویسی NesC بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد.
کلمات کلیدی: شبکه های حسگر بیسیم، طرح توزیع کلید، مسیریابی امن، پروتکل مسیریابی داده محور

فهرست مطالب:
چکیده
1- مقدمه
سابقه
2- توصیف طرح پیشنهادی
3-2- فاز 2: توزیع کلید جفتی
3-3- استقرار امن پروتکل های مسیریابی
3-4- سازماندهی مجدد امن شبکه حسگر بیسیم
3-5- تجدید کلید
4- تحلیل های امنیتی
5- مقایسه با سایر پروتکل های موجود
6- شبیه سازی ها و نتایج
7- نتیجه گیری

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، آموزشی - برنامه نویسی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله طرح توزیع کلید کارآمد برای تامین امنیت پروتکل های مسیریابی داده‌ محور در wsn های سلسله‌ , دانلود مقاله طرح توزیع کلید کارآمد برای تامین امنیت پروتکل های مسیریابی , مقاله طرح توزیع کلید کارآمد برای تامین امنیت پروتکل های مسیریابی داده‌ محور در wsn های سلسله‌ , مقاله طرح توزیع کلید کارآمد برای تامین امنیت پروتکل های مسیریابی , مقاله طرح توزیع کلید کارآمد برای تامین امنیت پروتکل های مسیریابی داده محور , امنیت پروتکل های مسیریابی داده‌ محور در wsn های سلسله‌ , تامین امنیت پروتکل های مسیریابی داده‌ محور در wsn های سلسله‌ , امنیت پروتکل های مسیریابی داده‌ محور در wsn های سلسله‌ , پروتکل های مسیریابی داده‌ محور در wsn های سلسله‌ , مسیریابی داده‌ محور در wsn های سلسله‌ , wsn های سلسله‌ , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


سه شنبه 30 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه رایانش ابری

پروژه رایانش ابری


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه رایانش ابری را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پروژه مربوط به رایانش ابری را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

پروژه-رایانش-ابریچکیده: رایانش ابری چیست؟ منظور از ابر چیست؟ اصلاً به چه دردی می‌خورد؟ اینها بخشی از سوالاتی هستند که به احتمال زیاد بعد از شنیدن «رایانش ابری» به ذهنتان خطور کرده است. به زبان ساده، رایانش ابری به معنی ذخیره و دسترسی به اطلاعات و برنامه‌های خود بر روی اینترنت بجای هارد درایو کامپیوتر شما‌ست. ابر ...دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه رایانش ابری , دانلود پروژه , دانلود پروژه کامپیوتر , دانلود پروژه رایانش , پروژه رایانش ابری , رایانش ابری , تحقیق رایانش ابری , مقاله رایانش ابری , پروژه محاسبات ابری , مقاله محاسبات ابری , تحقیق محاسبات ابری , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


سه شنبه 30 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود مقاله شبیه سازی و مدلسازی رایانش ابری (محاسبات ابری)

مقاله شبیه سازی و مدلسازی رایانش ابری (محاسبات ابری)


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله شبیه سازی و مدلسازی رایانش ابری (محاسبات ابری) را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این مطلب مارا بر این داشت تا ما این مقاله شبیه سازی و مدلسازی رایانش ابری را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

مقاله-شبیه-سازی-و-مدلسازی-رایانش-ابری-(محاسبات-ابری)چکیده: محاسبات ابری منابع محاسباتی به عنوان یک سیستم درسراسر یک شبکه را ایجاد می کند. همزمان با کاربرد سریع این تکنولوژی نوظهور در دنیای واقعی، چگونگی ارزیابی عملکردی و مائل امنیتی پیش روی محاسبات ابری اهمیت روز افزون یافت. در حال حاضر، تکنولوژی مدلسازی و شبیه سازی ابزاری قدرتمند و مفید در گروه ....دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله شبیه سازی و مدلسازی رایانش ابری (محاسبات ابری) , دانلود مقاله شبیه سازی , دانلود مقاله شبیه سازی و مدلسازی , دانلود مقاله شبیه سازی و مدلسازی رایانش ابری , دانلود مقاله شبیه سازی و مدلسازی محاسبات ابری , دانلود مقاله شبیه سازی و مدلسازی محاسبات , مدلسازی محاسبات ابری , مقاله شبیه سازی و مدلسازی رایانش ابری (محاسبات ابری) , مقاله شبیه سازی و مدلسازی ابری , مقاله شبیه سازی و مدلسازی رایانش ابری , مقاله شبیه سازی و مدلسازی محاسبات ابری , رایانش ابری , محاسبات ابری , پروژه محاسبات ابری , پروژه رایانش ابری , تحقیق محاسبات ابری , تحقیق رایانش ابری, دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


سه شنبه 29 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود مقاله تضمین امنیت ذخیره سازی داده ها در محاسبات ابری

مقاله تضمین امنیت ذخیره سازی داده ها در محاسبات ابری


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله تضمین امنیت ذخیره سازی داده ها در محاسبات ابری را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این مطلب مارا بر این داشت تا ما این  مقاله تضمین امنیت ذخیره سازی داده ها را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

مقاله-تضمین-امنیت-ذخیره-سازی-داده-ها-در-محاسبات-ابریچکیده: محاسبات ابری به عنوان معماری نسل بعدی شرکت IT برنامه ریزی شده است. در تقابل با راه حل های مرسوم، که سرویس های IT تحت کنترل فیزیکی، منطقی و پرسنل هستند، محاسبات ابری برنامه نرم افزار و پایگاههای داده را به مراکز داده های بزرگتر انتقال می دهد، که مدیریت داده ها و سرویس ها به طور کامل قابل ...دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله تضمین امنیت ذخیره سازی داده ها در محاسبات ابری , دانلود مقاله تضمین امنیت , دانلود مقاله تضمین امنیت ذخیره سازی داده ها , مقاله تضمین امنیت ذخیره سازی داده ها در محاسبات ابری , مقاله تضمین امنیت ذخیره سازی داده ها , مقاله تضمین امنیت داده ها , مقاله تضمین امنیت داده هادر محاسبات ابری , تضمین امنیت ذخیره سازی داده ها در محاسبات ابری , تضمین امنیت ذخیره سازی داده ها , امنیت ذخیره سازی داده ها در محاسبات ابری , امنیت ذخیره سازی داده ها , ذخیره سازی داده ها در محاسبات ابری , داده ها در محاسبات ابری , دانلود تحقیق محاسبات ابری , محاسبات ابری , رایانش ابری , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه,


سه شنبه 29 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پاورپوینت امنیت در اینترنت

پاورپوینت امنیت در اینترنت


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پاورپوینت امنیت در اینترنت را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این مطلب مارا بر این داشت تا ما این پاورپوینت امنیت در اینترنت را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

پاورپوینت-امنیت-در-اینترنتتحقیق امنیت در اینترنت به همراه پاورپوینت، بخشی از متن: امنیت اینترنت یکی از شاخه های امنیت کامپیوتر است که به طور ویژه به اینترنت می پردازد که غالباً با مساله امنیت مرورگر در ارتباط است. هم چنین مساله امنیت شبکه در یک سطح عمومی تر وجود دارند. عملکردهای ان برمبنای یافتن راهکارها و الگوریتم هایی ...دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی فناوری اطلاعات، آموزشی طراحی سایت و اینترنت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت امنیت در اینترنت , دانلود پاورپوینت , دانلود پاورپوینت امنیت , پاورپوینت امنیت در اینترنت , امنیت در اینترنت , دانلود تحقیق امنیت در اینترنت , دانلود تحقیق امنیت , تحقیق امنیت در اینترنت , امنیت در اینترنت , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


سه شنبه 29 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود مقاله جنبه های انسانی مهندسی نرم افزار برای یک برنامه ویژه (xp)

مقاله جنبه های انسانی مهندسی نرم افزار برای یک برنامه ویژه (xp)

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله جنبه های انسانی مهندسی نرم افزار برای یک برنامه ویژه (xp) را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این مطلب مارا بر این داشت تا ما این  مقاله جنبه های انسانی مهندسی نرم افزار را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

مقاله-جنبه-های-انسانی-مهندسی-نرم-افزار-برای-یک-برنامه-ویژه-(xp)ترجمه مقاله با عنوان اصلی Human Aspects of Software Engineering: The Case of Extreme Programming، چکیده:همراه با دیگر روش های پر تحرک که افراد و فعل و انفعالات آنها را در طی فرآیندها و ابزارها مورد ارزشیابی قرار می دهد، این برنامه ویژه (xp) نیز در ارتباط با برهم کنش بین مردمی است که با فرآیندهای ...دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلوذ مقاله جنبه های انسانی مهندسی نرم افزار برای یک برنامه ویژه (xp) , دانلود مقاله جنبه های انسانی , دانلوذ مقاله جنبه های انسانی مهندسی نرم افزار , دانلوذ مقاله جنبه های انسانی مهندسی نرم افزار برای یک برنامه ویژه , مقاله جنبه های انسانی مهندسی نرم افزار برای یک برنامه ویژه (xp) , مقاله جنبه های انسانی مهندسی , مقاله جنبه های انسانی مهندسی نرم افزار , مقاله جنبه های انسانی مهندسی نرم افزار برای یک برنامه ویژه , جنبه های انسانی مهندسی نرم افزار برای یک برنامه ویژه (xp) , جنبه های انسانی مهندسی , جنبه های انسانی مهندسی نرم افزار , جنبه های انسانی مهندسی نرم افزار برای یک برنامه , جنبه های انسانی مهندسی نرم افزار برای یک برنامه xp , مهندسی نرم افزار برای یک برنامه xp , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله, مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


سه شنبه 28 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود تمرینات آزمایشگاه معماری و مدار منطقی با مکس پلاس

تمرینات آزمایشگاه معماری و مدار منطقی با مکس پلاس


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، تمرینات آزمایشگاه معماری و مدار منطقی با مکس پلاس را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این تمرینات آزمایشگاه معماری و مدار منطقی با مکس پلاس را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

تمرینات-آزمایشگاه-معماری-و-مدار-منطقی-با-مکس-پلاسدانلود تمامی تمرینات آزمایشگاه معماری و مدار منطقی بار مکس پلاس، این فایل شامل تمامی مدارهای مورد نیاز برای طراحی یک کامپیوتر پایه از جمله حافظه، گذرگاه مشترک، ثبات ها، مالتی پلکسر 8.1، دیکدر و .... می باشد.دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تمرینات آزمایشگاه معماری و مدار منطقی با مکس پلاس, دانلود تمرینات آزمایشگاه , دانلود تمرینات آزمایشگاه معماری , دانلود تمرینات آزمایشگاه معماری و مدار منطقی , دانلود تمرینات آزمایشگاه معماری و مدار منطقی با مکس , تمرینات آزمایشگاه معماری و مدار منطقی با مکس پلاس , تمرینات آزمایشگاه معماری و مدار منطقی با مکس پلاس , تمرینات آزمایشگاه معماری , تمرینات آزمایشگاه معماری و مدار منطقی , تمرینات آزمایشگاه معماری و مدار منطقی با مکس , آزمایشگاه معماری و مدار منطقی با مکس پلاس , آزمایشگاه معماری و مدار منطقی , آزمایشگاه معماری و مدار منطقی با مکس , آزمایشگاه معماری با مکس پلاس , مدار منطقی با مکس پلاس , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


سه شنبه 28 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب و کتابخانه آنلاین

پروژه طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب و کتابخانه آنلاین


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب و کتابخانه آنلاین را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پروژه طراحی اسکریپت کتابخانه را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

پروژه-طراحی-اسکریپت-فروشگاه-کتاب-و-کتابخانه-آنلایناسکریپت کامل سیستم فروشگاه کتاب به همراه متن پروژه، بخشی از متن: PHP يك زبان اسكريپتي تحت سرويس دهنده و مفسري است كه بر روي تعداد بسياري از سكوها شامل برخي از نسخه‌هاي Apache، Micorosft Internet Information Server (IIS) قابل استفاده است. نسخة اصلي برنامه، ابزارهاي شخصي صفحة خانگي يا ...دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، آموزشی طراحی سایت و اینترنت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب و کتابخانه آنلاین , پروژه طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب و کتابخانه آنلاین , فروشگاه کتاب و کتابخانه آنلاین , دانلود پروژه , دانلود پروژه طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب , دانلود پروژه طراحی اسکریپت , طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب و کتابخانه آنلاین , طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب , طراحی اسکریپت کتابخانه آنلاین , اسکریپت فروشگاه کتاب , اسکریپت کتابخانه آنلاین , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله, مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه,


دو شنبه 27 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود مقاله طرح مبتنی بر مصافت برای شناسایی حمله کرم‌چاله در شبکه‌های حسگر بیسیم

مقاله طرح مبتنی بر مصافت برای شناسایی حمله کرم‌چاله در شبکه‌های حسگر بیسیم


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله طرح مبتنی بر مصافت برای شناسایی حمله کرم‌چاله در شبکه‌های حسگر بیسیم را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این  مقاله طرح مبتنی بر مصافت برای شناسایی حمله کرم‌چاله را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 
 

مقاله-طرح-مبتنی-بر-مصافت-برای-شناسایی-حمله-کرم‌چاله-در-شبکه‌های-حسگر-بیسیمترجمه دقیق و کامل مقاله با عنوان A ranging based scheme for detecting the wormhole انتشارات ELSEVIER سال 2012، چکیده: شبکه‌های حسگر بیسیم بصورت گسترده در سناریوهای عمومی و نظامی استفاده می‌شوند و این منجر به نیاز بیشتر به امنیت می‌شود. شبکه‌های حسگر بیسیم، براحتی در مقابل حمله و نفوذ آسیب پذیر ...دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی کامپیوتر - شبکه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله طرح مبتنی بر مصافت برای شناسایی حمله کرم‌چاله در شبکه‌های حسگر بیسیم , دانلود مقاله طرح مبتنی برحمله کرم‌چاله در شبکه‌های حسگر بیسیم , دانلود مقاله طرح مبتنی برحمله کرم‌چاله , دانلود مقاله طرح مبتنی برحمله کرم‌چاله در شبکه‌ها , مقاله طرح مبتنی برحمله کرم‌چاله در شبکه‌ها , مقاله طرح مبتنی برحمله کرم‌چاله , طرح مبتنی برحمله کرم‌چاله در شبکه‌ها , طرح مبتنی برحمله کرم‌چاله , حمله کرم‌چاله در شبکه‌ها , حمله کرم‌چاله , کرم‌چاله در شبکه‌ها , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


دو شنبه 27 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود مقاله طراحی یک معماری امن برای مقابله با حملات کرمچاله در شبکه های حسگر بی سیم

مقاله طراحی یک معماری امن برای مقابله با حملات کرمچاله در شبکه های حسگر بی سیم


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله طراحی یک معماری امن برای مقابله با حملات کرمچاله در شبکه های حسگر بی سیم را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این مطلب مارا بر این داشت تا ما این مقاله طراحی یک معماری امن برای مقابله با حملات کرمچاله را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

مقاله-طراحی-یک-معماری-امن-برای-مقابله-با-حملات-کرمچاله-در-شبکه-های-حسگر-بی-سیمترجمه دقیق و کامل مقاله با عنوان Designing a secure architecture against wormhole attacks in wireless sensor networks چاپ انتشارات IEEE سال 2013، چکیده: طبیعت پویای شبکه های حسگر بیسیم چالشهای زیادی در حفظ حریم خصوصی داده ها یا امنیت داده ها بوجود آورده است طوریکه مجموعه ای از گره های متخاصم در ...دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی کامپیوتر - شبکه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله طراحی یک معماری امن برای مقابله با حملات کرمچاله در شبکه های حسگر بی سیم , دانلود مقاله طراحی یک معماری امن , دانلود مقاله طراحی یک معماری امن برای مقابله با حملات , دانلود مقاله طراحی یک معماری امن برای مقابله با حملات کرمچاله , دانلود مقاله طراحی یک معماری امن برای مقابله با حملات کرمچاله در شبکه ها , دانلود مقاله طراحی یک معماری امن برای مقابله با حملات کرمچاله در شبکه حسگر بی سیم , مقاله طراحی یک معماری امن برای مقابله با حملات کرمچاله در شبکه های حسگر بی سیم , مقاله طراحی یک معماری امن , مقاله طراحی یک معماری امن برای مقابله با حملات کرمچاله , مقاله طراحی یک معماری امن برای مقابله با حملات کرمچاله در شبکه حسگر بیسیم , طراحی یک معماری امن برای مقابله با حملات کرمچاله در شبکه های حسگر بی سیم , طراحی یک معماری امن برای مقابله با حملات کرمچاله , حملات کرمچاله در شبکه های حسگر بی سیم , حملات کرمچاله در شبکه ی حسگر بی سیم , حملات کرمچاله در شبکه حسگر بی سیم , مقابله با حملات کرمچاله, دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


دو شنبه 26 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود مقاله طراحی یک سیستم خبره با استفاده از استخراج قوانین انجمنی به منظور دستیابی به هوش تجاری

مقاله طراحی یک سیستم خبره با استفاده از استخراج قوانین انجمنی به منظور دستیابی به هوش تجاری


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله طراحی یک سیستم خبره با استفاده از استخراج قوانین انجمنی به منظور دستیابی به هوش تجاری را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله طراحی یک سیستم خبره با استفاده از استخراج قوانین انجمنی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

مقاله-طراحی-یک-سیستم-خبره-با-استفاده-از-استخراج-قوانین-انجمنی-به-منظور-دستیابی-به-هوش-تجاریترجمه مقاله معتبر با عنوان Designing an Expert System Using Association Rule Mining for Instant Business Intelligence منتشر شده در سال 2015، به همراه اصل مقاله و فایل پاورپوینت مقاله، چکیده: در طول چند سال گذشته، سبد خرید بازار به طور گسترده مورد تحلیل قرار داده شده است. آیتم هایی که احتمال ...دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی فناوری اطلاعات، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله طراحی یک سیستم خبره با استفاده از استخراج قوانین انجمنی به منظور دستیابی به هوش تجاری , دانلود مقاله طراحی یک سیستم , دانلود مقاله طراحی یک سیستم خبره با استفاده از استخراج قوانین , سیستم خبره با استفاده از استخراج قوانین انجمنی به منظور دستیابی به هوش تجاری , سیستم خبره با استفاده از استخراج قوانین انجمنی , استخراج قوانین انجمنی به منظور دستیابی به هوش تجاری , استخراج قوانین انجمنی به منظور هوش تجاری , هوش تجاری , قوانین هوش تجاری , قوانین انجمنی هوش تجاری , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


دو شنبه 25 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه سيستم بنگاه اتومبيل آنلاين با رشنال روز

پروژه سيستم بنگاه اتومبيل آنلاين


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه سيستم بنگاه اتومبيل آنلاين با رشنال روز را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پروژه سيستم بنگاه اتومبيل آنلاين را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

پروژه-سيستم-بنگاه-اتومبيل-آنلاينپروژه سيستم بنگاه اتومبيل آنلاين با رشنال روز، اين پروژه دارای فايل رشنال روز و يک عدد داکيومنت در يک فايل ورد مي باشد ( 101 صفحه)دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه سيستم بنگاه اتومبيل آنلاين با رشنال روز , دانلود پروژه سيستم بنگاه , دانلود پروژه سيستم بنگاه اتومبيل , دانلود پروژه سيستم بنگاه اتومبيل آنلاين , دانلود پروژه سيستم بنگاه اتومبيل آنلاين با نرم افزار , دانلود پروژه سيستم بنگاه اتومبيل آنلاين با رشنال , پروژه سيستم بنگاه اتومبيل آنلاين با رشنال روز , پروژه سيستم بنگاه اتومبيل , پروژه سيستم بنگاه اتومبيل آنلاين , پروژه سيستم بنگاه اتومبيل آنلاين با رشنال , پروژه سيستم بنگاه اتومبيل آنلاين با نرم افزار , سيستم بنگاه اتومبيل آنلاين با رشنال روز , سيستم بنگاه اتومبيل آنلاين , سيستم بنگاه اتومبيل آنلاين با رشنال , سيستم بنگاه اتومبيل آنلاين با نرم افزار , بنگاه اتومبيل آنلاين با رشنال روز , بنگاه اتومبيل آنلاين , بنگاه اتومبيل آنلاين با رشنال , بنگاه اتومبيل آنلاين با نرم افزار , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه,


دو شنبه 24 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه سيستم مديريت كتابخانه در رشنال رز

پروژه سيستم مديريت كتابخانه در رشنال رز


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه سيستم مديريت كتابخانه در رشنال رز را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پروژه سيستم مديريت كتابخانه  را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 
 

پروژه-سيستم-مديريت-كتابخانه-در-رشنال-رزپروژه مهندسی نرم افزار، اين پروژه سيستم مديريت كتابخانه را به وسيله نرم افزار رشنال رز به طور كامل به همراه رسم تمامي نمودارهاي آن پياده سازي كرده است.دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه سيستم مديريت كتابخانه در رشنال رز , دانلود پروژه سيستم مديريت , دانلود پروژه سيستم مديريت كتابخانه , دانلود پروژه سيستم مديريت كتابخانه در رشنال , دانلود پروژه سيستم مديريت كتابخانه در نرم افزار , پروژه سيستم مديريت كتابخانه در رشنال رز , پروژه سيستم مديريت كتابخانه , پروژه سيستم مديريت كتابخانه در رشنال , پروژه سيستم مديريت در رشنال , مدیریت کتابخانه در رشنال رز , مدیریت کتابخانه در رشنال , مدیریت کتابخانه درنرم افزار , رشنال رز , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


دو شنبه 23 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه پست بانک در نرم افزار رشنال روز

پروژه پست بانک در نرم افزار رشنال روز


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه پست بانک در نرم افزار رشنال روز را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پروژه پست بانک را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

پروژه-پست-بانک-در-نرم-افزار-رشنال-روزپروژه آزمایشگاه مهندسی نرم افزار با موضوع پست بانک در نرم افزار رشنال روز تهیه شده است و شامل نیازسنجی، سناریو و جداول usecase diagram، class diagram، active diagram , sequence diagram می شود و تمامی فاکتورها و ویژگیها اعمال شده است و شما می توانید به عنوان پروژه در درس آزمایشگاه مهندسی نرم افزار ..دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه پست بانک در نرم افزار رشنال روز, دانلود پروژه پست , دانلود پروژه پست بانک , دانلود پروژه پست بانک در نرم افزار , دانلود پروژه پست بانک در نرم افزار رشنال , پروژه پست بانک در نرم افزار رشنال روز , پروژه پست بانک , پروژه پست بانک در نرم افزار , پروژه پست بانک در نرم افزار رشنال , پست بانک در نرم افزار , پست بانک در نرم افزار رشنال , رشنال روز , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


دو شنبه 22 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود مقاله رابطه بین استفاده از CPU، دما و توان حرارتی برای مصرف گرمای زائد

مقاله رابطه بین استفاده از CPU، دما و توان حرارتی برای مصرف گرمای زائد


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله رابطه بین استفاده از CPU، دما و توان حرارتی برای مصرف گرمای زائد را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این  مقاله رابطه بین استفاده از CPU را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

مقاله-رابطه-بین-استفاده-از-cpu-دما-و-توان-حرارتی-برای-مصرف-گرمای-زائدمقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان The relationship among CPU utilization, temperature, and thermal power for waste heat utilization به همراه متن اصلی، چکیده: این تحقیق افزایش مسائل مرکز داده اصلی در تعدادی از سرورهای کامپیوتر و و مصرف برق ثانویه را مورد اشاره قرار می دهد و ایده ی منحصر به فرد ...دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - سخت افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله رابطه بین استفاده از CPU، دما و توان حرارتی برای مصرف گرمای زائد , دانلود مقاله رابطه بین استفاده از CPU , دانلود مقاله رابطه بین استفاده از CPU، دما و توان حرارتی , مقاله رابطه بین استفاده از CPU، دما و توان حرارتی برای مصرف گرمای زائد , مقاله رابطه بین استفاده از CPU , مقاله رابطه بین استفاده از CPU، دما و توان حرارتی , دما و توان حرارتی برای مصرف گرمای زائد CPU , رابطه بین استفاده از CPU، دما و توان حرارتی برای مصرف گرمای زائد , رابطه بین استفاده از CPU , رابطه بین استفاده از CPU، دما و توان حرارتی , استفاده از CPU، دما و توان حرارتی برای مصرف گرمای زائد , CPU، دما و توان حرارتی برای مصرف گرمای زائد , توان حرارتی CPU , گرمای زائد CPU , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


دو شنبه 21 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود مدل سه بعدی آرتکم (ArtCAM)

مدل سه بعدی ارتکم (ArtCAM)


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مدل سه بعدی آرتکم (ArtCAM) را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این  مدل سه بعدی آرتکم را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 
 

مدل-سه-بعدی-ارتکم-(artcam)فایل مدل سه بعدی ارتکم (Rilief file artcam) برای دستگاه CNC، این فایل طراحی شده برای دستگاه cnc می باشد که بعد از خروجی Gcode از این فایل می توانید با نرم افزار mach3 طرح را بروی سنگ یا چوب و ... پیاده سازی نمایید.دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، آموزشی - برنامه نویسی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مدل سه بعدی آرتکم (ArtCAM) , دانلود مدل سه بعدی آرتکم , دانلود مدل سه بعدی (ArtCAM) , مدل سه بعدی آرتکم (ArtCAM) , مدل سه بعدی آرتکم , مدل سه بعدی (ArtCAM) , سه بعدی آرتکم (ArtCAM) , آرتکم (ArtCAM) , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


دو شنبه 20 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه بررسی الگوریتم‌های فرا اکتشافی در زمینه انتشار نسخه بعدی نرم‌ افزار

پروژه بررسی الگوریتم‌های فرا اکتشافی در زمینه انتشار نسخه بعدی نرم‌ افزار


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه بررسی الگوریتم‌های فرا اکتشافی در زمینه انتشار نسخه بعدی نرم‌ افزار را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پروژه بررسی الگوریتم‌های فرا اکتشافی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

پروژه-بررسی-الگوریتم‌های-فرا-اکتشافی-در-زمینه-انتشار-نسخه-بعدی-نرم‌-افزارچكيده: بسیاری از نرم‌افزارها در طول زمان در قالب نسخه‌های مختلف توسعه و انتشار می‌یابند بنابراین شركت‌ها جهت توسعه و نگهداري سيستم‌هاي نرم‌افزاري پيچيده، نيازمند تعيين ويژگي‌هايي هستند كه مي‌بايست به سيستم به‌عنوان بخشي از انتشار نسخه بعدي اضافه گردند. شركت‌ها در انتخاب اين ويژگي‌ها بايد تا جائي‌...دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، آموزشی - برنامه نویسی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی الگوریتم‌های فرا اکتشافی در زمینه انتشار نسخه بعدی نرم‌ افزار , دانلود پروژه بررسی الگوریتم‌ها , دانلود پروژه بررسی الگوریتم‌های فرا اکتشافی , دانلود پروژه بررسی الگوریتم‌های فرا اکتشافی در زمینه انتشار نرم افزار , پروژه بررسی الگوریتم‌های فرا اکتشافی در زمینه انتشار نسخه بعدی نرم‌ افزار , پروژه بررسی الگوریتم‌های فرا اکتشافی , پروژه بررسی الگوریتم‌های فرا اکتشافی نرم افزار , بررسی الگوریتم‌های فرا اکتشافی در زمینه انتشار نسخه بعدی نرم‌ افزار , بررسی الگوریتم‌های فرا اکتشافی , بررسی الگوریتم‌های فرا اکتشافی انتشار نرم افزار , الگوریتم‌های فرا اکتشافی در زمینه انتشار نسخه بعدی نرم‌ افزار , الگوریتم‌های فرا اکتشافی انتشار نسخه بعدی نرم‌ افزار , الگوریتم‌های فرا اکتشافی انتشار نرم‌ افزار , انتشار نسخه بعدی نرم‌ افزار , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


دو شنبه 19 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه بررسی الگوریتم هیوریستیک و متاهیوریستیک

پروژه بررسی الگوریتم هیوریستیک و متاهیوریستیک


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه بررسی الگوریتم هیوریستیک و متاهیوریستیک را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پروژه بررسی الگوریتم هیوریستیک را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

پروژه-بررسی-الگوریتم-هیوریستیک-و-متاهیوریستیکچکیده: سيستم‌هاي پيچيده اجتماعي تعداد زيادي از مسائل داراي طبيعت تركيباتي را پيش روي ما قرار مي‌دهند. مسير كاميونهاي حمل و نقل بايد تعيين شود، انبارها يا نقاط فروش محصولات بايد جايابي شوند، شبكه‌هاي ارتباطي بايد طراحي شوند، كانتينرها بايد بارگيري شوند، رابط‌هاي راديويي مي‌بايست داراي فركانس مناسب ..دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی کامپیوتر - شبکه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی الگوریتم هیوریستیک و متاهیوریستیک , دانلود پروژه , دانلود پروژه بررسی , دانلود پروژه بررسی الگوریتم , دانلود پروژه بررسی الگوریتم هیوریستیک , دانلود پروژه بررسی الگوریتم متاهیوریستیک , پروژه بررسی الگوریتم هیوریستیک و متاهیوریستیک , پروژه بررسی الگوریتم , پروژه بررسی الگوریتم هیوریستیک , پروژه بررسی الگوریتم متاهیوریستیک , بررسی الگوریتم هیوریستیک و متاهیوریستیک , بررسی الگوریتم , بررسی الگوریتم هیوریستیک , بررسی الگوریتم متاهیوریستیک , الگوریتم هیوریستیک و متاهیوریستیک , الگوریتم هیوریستیک , الگوریتم متاهیوریستیک , هیوریستیک و متاهیوریستیک , هیوریستیک , متاهیوریستیک , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


دو شنبه 19 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دریافت مقاله موانع توسعه هوشمند سازی مدارس

مقاله موانع توسعه هوشمند سازی مدارس


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله موانع توسعه هوشمند سازی مدارس را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله موانع توسعه هوشمند را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

 

 

 

مقاله-موانع-توسعه-هوشمند-سازی-مدارس

 

 

چکیده: با ورود فن آوری های نوین آموزشی و در قالب مدارس هوشمند، آموزش و پرورش ناگزیر است تا کارکردهای نوینی را متناسب با نیازهای زمان برای خود برگزیند زيرا كه ضرورت بكاگيري اين نوع از آموزش به واسطه تاثير گذاري در يادگيري، جلب علاقه دانش آموزان، امكان تدريس با روشهاي نو، توجه به تفاوتهاي فردي، ...دانلود فایل







:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی فناوری اطلاعات، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله موانع توسعه هوشمند سازی مدارس , دانلود مقاله , دانلود مقاله موانع , دانلود مقاله موانع توسعه هوشمند سازی , مقاله موانع توسعه هوشمند سازی مدارس , موانع توسعه هوشمند سازی مدارس , هوشمند سازی مدارس , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


دو شنبه 17 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود جزوه آموزشی PLC

جزوه آموزشی PLC

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، جزوه آموزشی PLC را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این جزوه آموزشی را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

جزوه آموزشی PLC
دسته بندی کامپیوتر
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 4535 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 198
جزوه آموزشی PLC

فروشنده فایل

کد کاربری 543
کاربر
مقدمه ای بر مبانی دیجیتال

 

اعداد دودویی

 

مدارهای منطقی

 

مقدمه ای بر سیستم های كنترل :

 

مقدمه ای بر مبانی دیجیتال

 

جداسازی LOGO  از روی ریل

 

نوار ابزار استاندارد :

 

منوی File :

 

منوی Format :

 

قسمت های مختلف یك ماژول CPU

 

معنی عملكرد LED ها :

 

حالات مختلف كاری PLC :

 

حالت Restart :

 

اندازه گیری زمان Scan برنامه

 

زمان پاسخ دهی

 

باطری پشتیبان ( Backup )

 

ماژول حافظه جانبی

 

پروگرامر ( PG )

 

مقدمه :

 

زبان برنامه نویسی S5

 

كاربرد پرانتز در زبان S5

 

       q         دستور NOP 0 :

 

انبارك یا آكومولاتور ( Accumulator ) :

 

شرح پروسه :

 

بلوك های خاص :

 

ب : بلوك های عملیات ریاضی

سیستم های كنترل فیدبك دار

 

سیستم های كنترل حلقه باز

 

سیستم های كنترل دیجیتال

 

مدار نمونه بردار و نگهدار

 

مبدل آنالوگ به دیجیتال

 

مبدل دیجیتال به آنالوگ

 

دستگاه یا فرآیند

 

مبدل یا سنسور

 

كنترل كننده منطقی برنامه پذیر :

 

روش و زبان برنامه نویسی PLC

 

نحوه كار PLC

 

واحدهای تشكیل دهنده PLC

 

پردازنده

 

منابع تغذیه

 

كنترل صنعتی و پیشرفت PLC

 

انواع سیستم های PLC

 

PLC ها با كاربرد محلی :

 

واحد پردازش مركزی

 

ماژول های ورودی / خروجی

 

سیم كشی LOGO

 

 

 

اتصال منبع تغذیه

 

اتصال ورودی ها

 

اتصال خروجی ها

 

نصب LOGO و ماژول های آن بر روی ریل

مقدمه ای بر مبانی دیجیتال

 

جداسازی LOGO  از روی ریل

 

نوار ابزار استاندارد :

 

منوی File :

 

منوی Format :

 

شرح پروسه :

 

بلوك های خاص :

 

ب : بلوك های عملیات ریاضی







:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی فناوری اطلاعات، ،
:: برچسب‌ها: دانلود جزوه آموزشی PLC , دانلود جزوه , دانلود جزوه آموزشی , جزوه آموزشی PLC , جزوه آموزشی , آموزشی PLC , آموزش PLC , PLC , دانلود پکیج آموزشی PLC , دانلود پکیج پی ال سی , دانلود پکیج آموزشی , پکیج آموزشی PLC , پکیج PLC , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


دو شنبه 10 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود تحقیق سیستم های پایگاه داده بلادرنگ

تحقیق سیستم های پایگاه داده بلادرنگ


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ،تحقیق سیستم های پایگاه داده بلادرنگ را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این تحقیق را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

تحقیق-سیستم-های-پایگاه-داده-بلادرنگبخشی از متن: سیستم های بلادرنگ (Real-Time Data Base Management System) سیستم های سریع با سرعت پاسخگوئی بالا هستند که زمان انجام کليه عمليات نقش مهمی در آنها دارد. سيستم بلادرنگ در تعامل با دنيای واقعی پاسخ قابل پيش بينی را در قاب زمان می دهد. ورودی، پردازش و پاسخ ها همگی از قبل تعريف شده هستند و ...دانلود فایل







:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق سیستم های پایگاه داده بلادرنگ , دانلود تحقیق , دانلود تحقیق سیستم های , دانلود تحقیق سیستم های پایگاه داده , دانلود تحقیق سیستم های پایگاه , تحقیق سیستم های پایگاه داده بلادرنگ , تحقیق سیستم های پایگاه , تحقیق سیستم های پایگاه داده , سیستم های پایگاه داده بلادرنگ , سیستم های پایگاه , سیستم های پایگاه داده , پایگاه داده بلادرنگ , پایگاه داده , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


دو شنبه 9 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود مقاله داده‌كاوي؛ محرمانگي و امنيت داده‌ها

مقاله داده‌كاوي؛ محرمانگي و امنيت داده‌ها


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله داده‌كاوي؛ محرمانگي و امنيت داده‌ها را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله داده‌كاوي را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

مقاله-داده‌كاوي؛-محرمانگي-و-امنيت-داده‌هاتحقیق بررسی محرمانگی و امنیت داده ها در محاسبات ابری، چكيده: داده‌كاوي فني است كه استخراج اطلاعات ناشناخته را از پايگاههاي بزرگ داده ميسر مي‌سازد. سازمانها نيز از مزاياي بهره‌گيري از اين فن بي‌بهره نيستند. داده‌كاوي سازمانها را در درك بهتر داده‌هاي مربوط به بازار، رقبا، مشتريان و ... ياري رسانده ...دانلود فایل







:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله داده‌كاوي؛ محرمانگي و امنيت داده‌ها , دانلود مقاله داده‌كاوي , دانلود مقاله , مقاله داده‌كاوي , محرمانگي و امنيت داده‌ها , محرمانگي , امنيت داده‌ها , داده‌ها , امنيت داده‌ , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه,


دو شنبه 7 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دریافت بانک ایمیل کاربران فعال ایرانی (950 هزار ایمیل یاهو و جی میل)

بانک ایمیل کاربران فعال ایرانی (950 هزار ایمیل یاهو و جی میل)


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ،  بانک ایمیل کاربران فعال ایرانی (950 هزار ایمیل یاهو و جی میل) را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این بانک ایمیل استثنایی را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

بانک-ایمیل-کاربران-فعال-ایرانی-(950-هزار-ایمیل-یاهو-و-جی-میل)بانک 950 هزار ادرس ایمیل کاربران ایرانی، بانک ایمیل کاربران فعال ایرانی شامل 950000 ایمیل یاهو وجی میل، مناسب برای تبلیغات و کسب و کار های اینترنتی در قالب فایل txt آماده جهت ایمپورت کردن به نرم افزار های ارسال ایمیل ...دانلود فایل







:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، بانک ایمیل و شماره تلفن همراه، آموزشی طراحی سایت و اینترنت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بانک ایمیل کاربران فعال ایرانی (950 هزار ایمیل یاهو و جی میل) , دانلود بانک ایمیل 950 هزار ایمیل یاهو و جی میل , دانلود بانک ایمیل کاربران فعال ایرانی , دانلود بانک ایمیل , دانلود بانک ایمیل کاربران فعال , دانلود رایگان بانک ایمیل , دانلود بانک ایمیل کاربران , دانلود بانک ایمیل فعال 950 هزار ایمیل یاهو و جی میل , دانلود بانک ایمیل 950 هزار ایرانی , دانلود بانک ایمیل فعال 950 هزار ایمیل یاهو , دانلود بانک ایمیل فعال 950 هزار ایمیل جی میل , دانلود بانک ایمیل فعال , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


دو شنبه 6 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دریافت ده هزار ایمیل فعال جهت بازاریابی هدفمند

ده هزار ایمیل فعال جهت بازاریابی هدفمند

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، ده هزار ایمیل فعال جهت بازاریابی هدفمند را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این بانک ایمیل فوق العاده را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

ده-هزار-ایمیل-فعال-جهت-بازاریابی-هدفمندده هزار ایمیل فعال ایرانی جهت تبلیغات گسترده و هدفمند، امروزه تبلیغات هدفمند، بدون شک یکی از راههای واقعی فروش محصولات و کسب درآمدی مناسب میباشد. از تبلیغات هدفمند میتوان به ارسال ایمیل های گروهی به افرادی که به محصولات شما احتیاج دارند اشاره نمود. در این محصول ما برای شما ده هزار ایمیل فعال ...دانلود فایل







:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، بانک ایمیل و شماره تلفن همراه، آموزشی طراحی سایت و اینترنت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود ده هزار ایمیل فعال جهت بازاریابی هدفمند , بازاریابی هدفمند , دانلود بانک ده هزار ایمیل فعال جهت بازاریابی هدفمند , دانلود بانک ایمیل , ایمیل فعال جهت بازاریابی هدفمند , بانک ده هزار ایمیل فعال جهت بازاریابی , ده هزار ایمیل فعال , دانلود ده هزار ایمیل , دانلود بانک ده هزار ایمیل دانلود رایگان بانک ایمیل , دانلود رایگان ده هزار ایمیل , دانلود ده هزار ایمیل فعال جهت بازاریابی , ده هزار ایمیل فعال جهت بازاریابی هدفمند , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه,


دو شنبه 6 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دریافت بروزترین لیست ایمیل در سال 94

بروزترین لیست ایمیل در سال 94

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، بروزترین لیست ایمیل در سال 94 را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این ایمیلها مارا بر این داشت تا ما این لیست بروز را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

قیمت: 5000 تومان

این لیست شامل ایمیلهایی است که توسط خودم بوسیله ی بهترین نرم افزار جمع آوری ایمیل از وبلاگهای بروزشده ی سرویس های وبلاگ دهی و سایت دهی مختلف در سال 94 جمع آوری شده و ایمیلهای تکراری و خراب آب حذف شده و یک لیست 80000 تایی تر و تمیز و آماده ی استفاده تهیه شده که تقدیم می گردد. فقط یکبار توسط خودم استفاده شده است لذا هر چه زودتر خرید کنید بازدهی بیشتری خواهد داشت.
محتویات فایل: یک فایل نوت پد شامل 80 هزار ایمیل بدون طبقه بندی ایمیلها

خرید        سوال از فروشنده

 







:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، بانک ایمیل و شماره تلفن همراه، آموزشی طراحی سایت و اینترنت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بروزترین لیست ایمیل در سال 94 , دانلود بروزترین , دانلود بروزترین لیست ایمیل در سال , دانلود بروزترین لیست , دانلود بروزترین لیست ایمیل , بروزترین لیست ایمیل در سال 94 , بروزترین لیست , بروزترین لیست ایمیل , بروزترین لیست ایمیل در سال , لیست ایمیل در سال 94 , لیست ایمیل , ایمیل در سال 94 , لیست پست الکترونیک در سال 94 , بروزترین لیست پست الکترونیک در سال 94 , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه,


دو شنبه 5 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دریافت مجموعه ی بیش از200000 ایمیل فعال

مجموعه ی بیش از200000 ایمیل فعال


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مجموعه ی بیش از200000 ایمیل فعال را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این مطلب مهم مارا بر این داشت تا ما این مجموعه 200000 ایمیلی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

قیمت: 5000 تومان

ایمیل مارکتینگ بخش مهمی از بازاریابی در عصر حاضر است و در حقیقت هرچه به بانک ایمیل های بیشتری دسترسی داشته باشید فروش بیشتری را هم تجربه خواهید کرد. 

در نظر بگیرید که به ازای هر 100 ایمیلی که ارسال نمایید بتوانید 5 محصول بفروشید و 5000 تومان بابت هر کدام به دست آورید، حال اگر این ایمیل ها به 1000 عدد برسد تعداد محصولات فروخته شده به 50 می رسد و فروش شما به 250000 تومان می رسد!!!! و این یعنی ماهانه میلیون ها تومن. 

این بانک ایمیل مشتمل بر بیش از10000 ایمیل است که این ایمیلها عبارتند از ایمیل شهر مشهد تهران اصفهان وایمیل کاربرا عضو شده در سایت وایمیل مهندسان را شامل میشود و به شما در فروشتان مخصوصا در داخل کشور کمک فراوانی می کند.

این بانک ایمیل جمع آوری شده سال 2014 می باشد

 

این پکیج فوق العاده بانک ایمیل شامل 5 بخش اصلی است :

 

بخش اول : شامل ایمیل مهندسین کامپیوتر

 

این بخش 4 قسمت دارد که بیش از 5000 ایمیل فعال درآن وجود دارد

 

بخش دوم: شامل ایمیل کاربران اجتماعی

 

این بخش 1قسمت دارد که بیش از 5000 ایمیل فعال درآن وجود دارد

 

بخش سوم:شامل بانک ایمیل تهران

 

این بخش 17 قسمت دارد که هر قسمت بیش از 5000 ایمیل فعال درآن وجود دارد

 

بخش چهارم:شامل بانک ایمیل اصفهان

 

این بخش 14 قسمت دارد که هر بخش آن بیش از 5000 ایمیل فعال درآن وجود دارد

 

بخش پنجم: شامل بانک ایمیل مشهد

 

این بخش 12 قسمت دارد که هر بخش بیش 5000 ایمیل فعال درآن وجود دارد

 

به ما اعـــتماد داشته باشید

 

موفق باشید وپایدار.

خرید        سوال از فروشنده







:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، بانک ایمیل و شماره تلفن همراه، آموزشی طراحی سایت و اینترنت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه ی بیش از200000 ایمیل فعال , دانلود مجموعه , دانلود رایگان , دانلود مجموعه ی بیش از200000 , 200000 ایمیل فعال , ایمیل , دانلود بانک ایمیل , دانلود بانک ایمیل 200000 نفری , دانلود رایگان بانک ایمیل , دریافت بانک ایمیل , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله, مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


دو شنبه 5 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود مجموعه ایمیل ده میلیون کاربر فعال اینترنتی ایران

بانک ایمیل ده میلیون کاربر فعال اینترنتی


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، بانک ایمیل ده میلیون کاربر فعال اینترنتی را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این بانک ایمیل را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

قیمت: 4000 تومان

بانک ایمیل ده میلیون کاربر فعال اینترنتی

 

 مابرای شما مجموعه ۱۰ میلیون ایمیل کاربران فعال اینترنتی را برای شما جمع آوری کرده ایم که می توانید از آن ها در زمینه های متفاوتی استفاده نمایید از جمله:

 

بازاریابی محصولات اینترنتی

 

شناساندن محصولات خود به دیگران

 

دعوت از دیگران جهت بازدید از سایت یا وبلاگ خودتان

 

افزایش فروش اینترنتی محصولاتتان
استفاده در ایمیل مارکتینگ ها

 

وهر آنچه به ذهنتان می رسد

 

توجه داشته باشید تمامی این ایمیل ها فعال می باشند و در آذرماه سال1393جمع آوری شده اند همچنین شما در هیچ کجای اینترنت نمی توانید این بانک ایمیل(ده میلیون آدرس ایمیل کاربر فعال اینترنتی)را به این قیمت تهیه نمایید پس فرصت را از دست ندهعید و همین الان اقدام به خرید نمایید.

خرید        سوال از فروشنده







:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، بانک ایمیل و شماره تلفن همراه، آموزشی طراحی سایت و اینترنت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه ایمیل ده میلیون کاربر فعال اینترنتی ایران , دانلود مجموعه ایمیل , دانلود بانک ایمیل , دانلود مجموعه ایمیل ده میلیون کاربر , دانلود مجموعه ایمیل ده میلیون کاربر فعال اینترنتی , مجموعه ایمیل ده میلیون کاربر فعال اینترنتی ایران , مجموعه ایمیل ده میلیون کاربر فعال , بانک ایمیل ده میلیون کاربر فعال , مجموعه ایمیل ده میلیون کاربر فعال ایران , بانک ایمیل ده میلیون کاربر فعال ایران , دانلود بانک ایمیل , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله, مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


دو شنبه 4 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دریافت قالب وردپرس سامانه پیامک

قالب وردپرس سامانه پیامک


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، قالب وردپرس سامانه پیامک را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت سامانه پیامکی مارا بر این داشت تا ما این قالب وردپرس را آماده و در اختیار شما قرارا دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

قالب-وردپرس-سامانه-پیامکاین قالب مناسب شرکت ها و سامانه های پیامکی است، ویژگی های این قالب وردپرس به صورت مختصر به شرح زیر می باشد: قالب برای مدیریت محتوای وردپرس، حجم کم قالب و سرعت لود بالا، پشتیبانی از ابزارک، پشتیبانی از دیدگاه های تو در تو، بهینه با تمام مرورگر ها، پشتیبانی از تصویر شاخص، درج مطالب مرتبط همراه تصویر..دانلود فایل







:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، آموزشی - برنامه نویسی، آموزشی طراحی سایت و اینترنت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود قالب وردپرس سامانه پیامک , دانلود قالب , دانلود قالب وردپرس , دانلود قالب وردپرس سامانه , قالب وردپرس سامانه پیامک , قالب وردپرس , قالب وردپرس سامانه , وردپرس سامانه پیامک , وردپرس سامانه , سامانه پیامک , قالب سامانه پیامک , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,


دو شنبه 3 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دریافت قالب وردپرسی سیستم خرید و فروش آنلاین فایل

قالب وردپرسی سیستم خرید و فروش آنلاین فایل


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، قالب وردپرسی راه اندازی سیستم خرید و فروش آنلاین فایل و محصولات دیجیتال را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این قالب مارا بر این داشت تا ما این محصول فوق العاده را آماده و در اختیار شما قرارا دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

قالب-وردپرسی-سیستم-خرید-و-فروش-آنلاین-فایلدانلود قالب وردپرسی راه اندازی سیستم خرید و فروش آنلاین فایل و محصولات دیجیتال قابل دانلود، در اینگونه فروشگاه های آنلاین، کالا بصورت مجازی و غیرفیزیکی بوده و مشتری پس از پرداخت آنلاین وجه، کالای مجازی را که معمولا به صورت یک فایل فشرده شده می باشد، دریافت می کند. این دریافت از طریق ارسال لینک ...دانلود فایل







:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، آموزشی - برنامه نویسی، آموزشی طراحی سایت و اینترنت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود قالب وردپرسی سیستم خرید و فروش آنلاین فایل , دانلود قالب وردپرسی سیستم خرید و فروش آنلاین , دانلود قالب وردپرسی سیستم خرید و فروش , دانلود قالب وردپرسی سیستم خرید , دانلود قالب , دانلود قالب وردپرسی سیستم , دانلود قالب وردپرسی , دانلود قالب وردپرس , قالب وردپرسی سیستم خرید و فروش آنلاین فایل , قالب وردپرسی , قالب وردپرس سیستم خرید و فروش آنلاین فایل , قالب وردپرس سیستم خرید و فروش , قالب وردپرس سیستم خرید و فروش آنلاین , سیستم خرید و فروش آنلاین , سیستم خرید و فروش آنلاین فایل , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه,


دو شنبه 2 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پورتال مسبي، ورژن 8

پورتال مسبي، ورژن 8 

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پورتال مسبی - ورژن8 را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این وبسایت مارا بر این داشت تا ما این پورتال فوق حرفه ای را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

قیمت: 2000000 تومان

امروزه با توسعه اينترنت در کشورمان، خريد و فروش اينترنتي رواج زيادي يافته است. هم اکنون فروشندگان و بازارياب هاي بسياري در فضاي مجازي مشغول کسب درآمد هستند و روز به روز بر تعدادشان افزوده مي شود. پس الان فرصت بسيار خوبي براي راه اندازي يک کسب و کار اينترنتي است. 

پورتال مسبی را مي توان سيستم بازاريابي يا سيستم همکاري در فروش ناميد، زيرا در آن بازارياب ها به ازاي دريافت پورسانت، به تبليغ و بازاريابي محصولات مي پردازند. روش کلي کسب درآمد در سايتي که براي شما راه اندازي مي کنيم به اين صورت است که شما تعدادي فروشنده و بازارياب به سايتتان جذب مي کنيد. 
فروشندگان محصولاتشان را در سايت شما ثبت مي کنند و براي هرمحصول، پورسانت مشخصي در نظر مي گيرند. بازارياب ها نيز به بازاريابي و تبليغ محصولات مي پردازند. زماني که سفارشي از طريق بازارياب ثبت شد، توسط فروشنده بررسي مي شود و پس از تاييد شدن سفارش، درصدي از پورسانت محصول که فروشنده تعيين کرده است به بازارياب، و درصدي نيز به شما تعلق مي گيرد. درصد پورسانت مدير از کل پورسانت، توسط خود شما در پنل مديريت سايت تعيين مي شود. مثلا مي توانيد تعيين کنيد که از کل پورسانت محصول، 90 درصد به بازارياب و 10 درصد به شما برسد. 

فروشنگان و بازارياب ها داراي پنلهاي مجزا و با امکانات استثنايي هستند که حرفه اي بودن در عين سادگي و کاربرپسند بودن آن را ميتوان مهم ترين ويژگي پنل فروشندگان و بازارياب ها دانست. کليه تراکنش هاي مالي و محاسبه پورسانت و اطلاع از زمان ثبت سفارش و ... بصورت اتوماتيک انجام مي شود. شما فقط مدير سيستم هستيد و تنها کاري که بايد انجام دهيد مديريت فروشندگان و بازارياب ها مي باشد. هر رويداد و تراکنشي که در سايت صورت بگيريد توسط ايميل به اطلاع مدير سايت مي رسد که همين امر مديريت سايت را بسيار آسان کرده است. 

امکاناتي که در اين ورژن، اضافه بر امکانات ورژن هاي قديمي تر ايجاد شده است عبارتند از:

1) سيستم پارک دامين براي بازاريابها: در زماني که دامين بازارياب توسط بازديدکنندگان باز مي شود صفحه بازار مجازي باز خواهد شد اما به گونه اي که در نوار آدرس مرورگر، فقط آدرس دامين بازارياب مشاهده مي شود. و هر سفارشي که ثبت شود در عملکرد بازاريابي بازارياب مربوطه ثبت مي شود. تحت هر شرايطي که دامين بازارياب باز شود سفارشات در عملکرد بازاريابي همان بازارياب صاحب دامين ثبت مي شود و هرگز به نام بازارياب ديگري ثبت نخواهد شد و آن دامين در انحصار خود بازارياب صاحب دامين است. هر بازارياب در صورت تمايل و با خيال راحت دامين خود را تبليغ مي کند. ديگر نيازي نيست به انتهاي آدرس آن دامين، نام کاربري خود را اضافه کند.

2) سيستم تحويل سايت رايگان به بازاريابها: با راه اندازي چنين سيستمي، هر بازارياب مي تواند فايلهاي آماده شده اي را کاملا رايگان دانلود کرده و روي هاست خود نصب کند و در هر زمان با يک کليک سايت خود را آپديت کند. 
در سايت رايگاني که به بازاريابها تحويل داده مي شود ساير محصولات فعال در آن قرار داده شده است. سايتهاي بازاريابها کاملا مستقل از سايت شما باز مي شود پس سرعت لود آنها بسيار بالا خواهد بود. با استفاده مناسب از اين سيستم، سفارشات شما چند برابر خواهد شد زيرا به صورت غير مستقيم شما مدير صدها سايت مستقل خواهيد شد. سايتهايي مستقل بر روي سرورهايي مستقل در سراسر دنيا، که همه آنها خودشان مدير دارند. بازاريابهاي سايت شما مديران آن سايتها هستند. اما سفارشات آن سايتها در ديتابيس سايت شما ثبت مي شود. 

جهت کسب اطلاعات دقيق در مورد ساير ورژنهاي مسبي اينجا را کليک کنيد.

خرید        سوال از فروشنده

 







:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی - برنامه نویسی، آموزشی طراحی سایت و اینترنت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پورتال مسبي - ورژن 8 , دانلود پورتال , دانلود پورتال مسبي , دانلود پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي , دانلود پورتال سایت مسبی , پورتال سایت مسبی , پورتال سایت اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی مسبی ,