یک تشخیص گر خطای احتمالی، برای شبکه‌ی حسگر بی‌سیم
دانلود پروژه ها ، مقالات ، تحقیق ها و هر مطلب دیگر مربوط به مهندسی کامپیوتر ،فناوری اطلاعات و تکنولوژی

دو شنبه 30 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

یک تشخیص گر خطای احتمالی، برای شبکه‌ی حسگر بی‌سیم


یک-تشخیص-گر-خطای-احتمالی-برای-شبکه‌ی-حسگر-بی‌سیم

یک تشخیص گر خطای احتمالی، برای شبکه‌ی حسگر بی‌سیم

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 1802

 

 

بخشی از متن:

در این مقاله قصد داریم تا یک روش متمرکز در تشخیص خطا به شکلی سخت‌افزاری را برای شبکه‌ی حسگر بی‌سیم ساخت یافته و آن‌هم بر مبنای چارچوب نایو بیز ارائه دهیم. برای بسیاری از شبکه های حسگر بی سیم، تأمین انرژی را می‌توان محدودیت اصلی شبکه دانست چرا که بسیاری از کاربردهای این شبکه در شرایط بحرانی قرار داشته و حسگرها تنها مجهز به منبع انرژی باتری می‌باشند. به عبارت دیگر، طول عمر باتری برابر با طول عمر شبکه‌ی حسگر می‌باشد. به منظور بیشینه سازی طول عمر شبکه، روشی را تحت عنوان تشخیص گر نایو بیز متمرکز ارائه می‌دهیم که اقدام به تحلیل زمان انتقال انتها به انتها در سطح گره ی سینک می‌کند. بنابراین همه‌ی محاسبات به صورت انحصاری بر روی گره ی حسگر صورت نمی‌گیرد و این مسئله باعث شده تا هیچ سربار انرژی ای به باتری هر گره ی حسگر تحمیل نشود. ارزیابی کارائی جامعی را نیز در این راستا انجام داده‌ایم. نتایج به دست آمده نشان می‌دهد که کارائی بهتری را می‌توان تحت شبکه‌ای با اندازه‌ی 1000 گره و آن‌هم در شرایط مختلف ترافیکی و تعداد مختلفی از گره‌های معیوب به دست آورد.

 



 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: تشخیص خطا, شبکه ی حسگر بی سیم, نایو بیز, تخمین احتمالی بیشینه, شبکه های کامپیوتری, کامپیوتر, داده کاوی, سینک, wsn, منبع انرژی, مسیریابی, یک تشخیص گر خطا برای شبکه ی حسگر بی سیم, شخیص گر خطا برای شبکه ی حسگر بی سیم, یک تشخیص گر خطای احتمالی, شبکه ی حسگر بی سیم, مقاله شبکه ی حسگر بی سیم, دانلود مقاله شبکه ی حسگر بی سیم, تحقیق شبکه ی حسگر بی سیم,


دو شنبه 26 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقالهٔ کامل بررسی شبکه های تعریف شده با نرم افزار (SDN)

مقالهٔ-کامل-بررسی-شبکه-های-تعریف-شده-با-نرم-افزار-(sdn)

مقالهٔ کامل بررسی شبکه های تعریف شده با نرم افزار (SDN)

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 63
حجم فایل: 3460

 

 

بخشی از متن:

SDN برگرفته از عبارت Software defined nekwork است که مفهوم معادل آن در زبان فارسی طراحی ، ساخت و مدیریت و نگهداری اجزای شبکه های کامپیوتری و چندگانه با رویکردی نرم افزار محور است. عمر این تکنولوژی حدود یک دهه است ولی با وجود برتریها و مزایای بیشمار آن منابع تحقیقاتی و مقالات کافی به زبان فارسی در این حوزه محدود است. قاعده ی کلی آن مجزا کردن فرایندهای کنترلی شبکه(مسیریابی - کنترل دسترسی -پهنای باند -تامین امنیت و ....) از فرایندهای انتقال بسته های داده میباشد. یک سرور مجهز به کنترلر تمام عملکردهای کنترلی را نظارت میکند و بنابراین این تکنولوژی ساختار لایه ای پروتکل TCP/IP که پروتکل بی رقیب در شبکه های کنونی میباشد را در حال دگرگون کردن است و مبحث شبکه های نرم افزار محور و کاربردهای آن بعنوان تکنولوژی استراتژیک و کارآمد شرکتهای بزرگ دست اندر کار شبکه و همینطور مدیران IT را مجبور به سر مایه گذاری و اقدامات تحقیقاتی در جهت بهره گیری از مزایای اقتصادی و کاربردهای برتر این فناوری نوین کرده است. این مقاله بعنوان پروژه ی کارشناسی فناوری اطلاعات توسط اینجانب تهیه و عنوان پروژه ی برتر را در سطح دانشگاه کسب کرده است و با توجه به محدودیت منابع فارسی با مطالعه ی ده ها منبع تحقیقاتی و چندین بار ویرایش و بروزرسانی تنظیم گردیده و مشابهی در بازار ندارد.همچنین سعی شده در ترجمه ی منابع انگلیسی مفاهیم بصورت کامل و در عین حال به زبان ساده ی پارسی بیان شود تا مورد استفاده ی دانشجویان در همه ی مقاطع تحصیلی قرار گیرد. برای دوستان علاقمند لینکهای معتبرو پروژه های شرکتهای معتبر در زمینه ی SDN برای مطالعه ی بیشتر بعنوان ضمیمه معرفی شده است.این پروژه برای دوستانی که قصد ارایه پروژهٔ بروز و منحصر بفرد در حوزه ی شبکه دارند متواند مفید وکارگشا باشد.فهرست مطالب:چکیده مقدمه مروری بر تاریخچه SDN مفاهیم پایه - پروتکلOpen flow معماری SDN مزایای SDN مجازی سازی slicingcentralizationpower managementsdn و مراکز دادهsdn و کاهش هزینه و زمانsdn و بهره وریsdn و شبکه های بیسیمLoad balancingmobility & sdnشبکه های منعطف دستورات نمونه Routing & sdn Switch migration سناریوها و آزمایشات موارد استفاده SDN استاندارد سازی در حوزه SDNنتیجه گیری مراجع ضمیمه

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: مقاله کامل بررسی شبکه های تعریف شده با نرم افزار, مقاله بررسی شبکه های تعریف شده با نرم افزار, بررسی شبکه های تعریف شده با نرم افزار, مقاله شبکه های تعریف شده با نرم افزار, آشنایی با شبکه های تعریف شده با نرم افزار, پروژه شبکه کامپیوتر, دانلود پروژه, مقاله بررسی شبکه های تعریف شده با نرم افزار, دانلود مقاله بررسی شبکه های تعریف شده با نرم افزار, بررسی شبکه های تعریف شده با نرم افزار, مقاله شبکه های تعریف شده با نرم افزار, تحقیق شبکه های تعریف شده با نرم افزار,


دو شنبه 22 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تأثير سازنده اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی


تأثير-سازنده-اينترنت-بر-اخلاق-كاربران-اینترنتی

تأثير سازنده اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 17

 

بخشی از متن:

تأثير سازنده اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات بوده که در 14 صفحه تهیه شده است.

 

چكيده

 

در اين مقاله به تأثيرات مثبت اينترنت بر اخلاق كاربران پرداخته شده است. ديدگاه اتخاذ شده در اين مقاله مبتني بر قابليت‌هايي است كه به صورت بالقوه در اينترنت وجود دارد و مي‌تواند سبب تسهيل ارتباطات جهاني ميان انسان‌ها، از ميان برداشتن تبعيض‌ها در دستيابي به اطلاعات و در نهايت ايجاد جامعه اطلاعاتي جهاني شود.

 از نظر نويسندگان اين مقاله اينترنت عليرغم چهره فناوري‌محور خود مي‌تواند پديد آورنده فضايي باشد كه در آن اخلاق و روابط اجتماعي افراد تقويت گردد. معمولاً از چنين اخلاقي با عنوان «اخلاق سازنده» ياد مي‌شود.

 استفاده از اينترنت اخلاق خاص خودش را به شيوه‌اي خودكار در كاربرانش به وجود مي‌آورد، كاربراني كه در هر لحظه داده يا اطلاعاتي را توليد مي‌كنند.

 از اينرو «اخلاق اينترنتي» جداي از «اخلاق سازنده» نيست. مقاله حاضر با يادآوري امكان همكاري ميان اينترنت و انسان به منظور ارتقاي روابط انساني و اصول اخلاقي نگارش يافته است.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: تأثیر سازنده اینترنت بر اخلاق کاربران اینترنتی, تاثیر اینترنت بر اخلاق, تاثیر سازنده اینترنت, مقاله مهندسی کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, مقاله فناوری اطلاعات, دانلود مقاله مهندسی it, دانلود مقاله مهندسی کامپیوتر, مقاله رشته کامپیوتر, دانلود مقاله رشته کامپیوتر, تأثير سازنده اينترنت بر اخلاق كاربر اینترنتی, تأثير اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی, مقاله تأثير اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی, دانلود مقاله تأثير اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی,


دو شنبه 16 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله ابر محاسباتی (انگلیسی به همراه ترجمه)


مقاله-ابر-محاسباتی-(انگلیسی-به-همراه-ترجمه)

مقاله ابر محاسباتی (انگلیسی به همراه ترجمه)

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: 
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 5303

 

بخشی از متن:

چکیده- امروزه بستر شبکه های اجتماعی به سرعت راه برقراری ارتباط و تعامل مردم را تغییر داده اند. آنها شرایط ایجاد و مشارکت، جوامع دیجیتال و همچنین بازنمایی، مستندسازی و کشف روابط اجتماعی را فراهم می کنند. ما باور داریم که "اپ ها[1]" پیچیده تر می شوند، و استفاده از آن ها برای کاربران بمنظور به اشتراک گذاشتن سرویس های خود، منابع و اطلاعات از طریق شبکه های اجتماعی آسان تر شده است. برای اثبات این موضوع، ما در حال حاضر ابر محاسبات اجتماعی را ارائه می کنیم که در آن تأمین زیرساخت های ابر از طریق روابط "دوستی" رخ می دهد. در یک ابر محاسبات اجتماعی، صاحبان منابع، ظروف مجازی را بر روی کامپیوترهای  شخصی (ها) و یا دستگاه های هوشمند خود برای استفاده از سوی شبکه های اجتماعی قرار می دهند. با این حال، چون کاربران ممکن است اولویت های پیچیده تری مربوط به آنچه که می خواهند یا نمی خواهند به اشتراک گذارند داشته باشند، ما از طریق شبیه سازی بررسی می کنیم چگونه منابع را می توان به طور موثر در یک جامعه اجتماعیِ ارائه دهنده منابع، به اشتراک گذاشت. در ارزیابی تخصیص منابع اجتماعی، ما معیارهای "رفاه"، "عدالت تخصیص" و"زمان اجرای الگوریتم" را در نظر می گیریم. یافته های کلیدی این کار نشان میدهد چگونه شبکه های اجتماعی می توانند در ساخت زیرساخت های محاسباتی ابر قوی استفاده شوند و چگونه منابع می توانند در حضور اولویت های اشتراک گذاری کاربران، تخصیص داده شوند.

دانلود فایل







:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: مقاله ابر محاسباتی, دانلود مقاله ابر محاسباتی, دریافت مقاله ابر محاسباتی, تخصیص منابع زیرساخت, اشتراک گذاری منابع زیرساخت, دانلود مقاله مهندسی کامپیوتر, دانلود پروژه مهندسی کامپیوتر, دانلود تحقیق مهندسی کامپیوتر, دانلود تحقیق ابر محاسباتی, تحقیق ابر محاسباتی,


دو شنبه 12 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد اقتصادی

نقش-فناوری-اطلاعات-و-ارتباطات-در-رشد-اقتصادی

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد اقتصادی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 58

 

بخشی از متن:

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد اقتصادی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته کامپیوتر بوده که در 20 صفحه تهیه شده است.

 

چكيده 

در اين مقاله با ارائة شواهد و قرائن موجود در جهان و با استناد به آمار و ارقام در سالهاي اخير سعي مي‌شود تاثيرفناوري اطلاعات و ارتباطات(TCI) در رشد اقتصادي نشان داده شود.

براي اين منظور از دو تحقيق ارزشمند که يکي توسط گيانگ و همکاران در بانک جهاني و ديگري توسط خوانگ در دانشگاه هاروارد انجام شده کمک بسياري گرفته‌مي‌شود.

 

در اين مقاله ابعاد مختلف تاثير فناوري اطلاعات و ارتباطات بر رشد اقتصادي ارائه شده و سعي مي‌شود چگونگي اين تاثيرات و روند آتي آنها ذکر گردند.

 

فناوري اطلاعات و ارتباطات به عنوان يک فناوري جديد در دهة 90 وارد بازار شد و به سرعت توسعه يافت. اين فناوري به دليل عمومي بودن آن با ساير فناوريها تفاوت اساسي دارد، به اين معني که تنها در حوزة فعاليت خود تاثيرگذار نيست، بلکه در کل فعاليتهاي اقتصادي و غيراقتصادي تاثير بسزائي در تسهيل انجام امور و بالا بردن بهره‌وري و کارائي دارد.

طي دهة 90 داستانها و روايتهاي بسياري دربارة انقلاب فناوري اطلاعات و ارتباطات مطرح‌شد. ولي پرسش مهم اين است که آيا پس از سپري شدن حدود 15 سال از شکوفائي و رونق فناوري اطلاعات و ارتباطات، اين فناوري توانسته است ..........

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد اقتصادی, مقاله نقش فناوری اطلاعات, نقش ارتباطات در رشد اقتصادی, مقاله مهندسی کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, مقاله فناوری اطلاعات, دانلود مقاله مهندسی it, دانلود مقاله مهندسی کامپیوتر, مقاله رشته کامپیوتر, نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد, نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در اقتصاد, نقش فناوری اطلاعات در رشد اقتصادی, نقش فناوری ارتباطات در رشد اقتصادی,


دو شنبه 8 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

آموزش مهارتهای هفت گانه کامپیوتر ICDL

آموزش-مهارتهای-هفت-گانه-کامپیوتر-icdl

آموزش مهارتهای هفت گانه کامپیوتر ICDL

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 150
حجم فایل: 4102

 

 

بخشی از متن:

آموزش مهارتهای هفت گانه کامپیوتر ICDL ، یک مجموعه آموزشی برای یادگیری مهارتهای اصلی کامپیوتر از جمله ورد ، اکسل ، پاورپوینت و اینترنت بوده که در مجموعا 150 صفحه تهیه شده است.

 

 
این مجموعه مشتمل بر فایل هایی در زمینه آموزش و یادگیری نرم افزار ورد ، اکسل ، پاورپوینت ، اینترنت ، مهارتهای کامپیوتری ، پایگاه داده و .......... می باشد .

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: آموزش مهارتهای هفت گانه کامپیوتر icdl, آموزش icdl pdf, آموزش icdl درجه 2, مهارتهای هفت گانه icdl, آموزش مهارتهای icdl, آموزش مهارتهای هفت گانه icdl, آموزش word, آموزش excel, آموزش powerpoint, آموزش کامپیوتر, آموزش کامپیوتر به زبان ساده, دانلود مجموعه آموزش کامپیوتر, دانلود مجموعه آموزش icdl,


دو شنبه 4 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

استفاده از الگوریتم های k-means و ژنتیک برای کاهش ابعاد توسط یکپارچه سازی SVM برای تشخیص دیابت


استفاده-از-الگوریتم-های-k-means-و-ژنتیک-برای-کاهش-ابعاد-توسط-یکپارچه-سازی-svm-برای-تشخیص-دیابت

استفاده از الگوریتم های k-means و ژنتیک برای کاهش ابعاد توسط یکپارچه سازی SVM برای تشخیص دیابت

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 556

 

 

بخشی از متن:

اداره و رسیدگی حجم زیادی از داده های موجود در صنعت مراقبت های بهداتشی دشوار می باشد. از این رو، فرایند "استخراج" برای پیدا کردن الگوی لازم و رابطه بین ویژگی های موجود، ضروری می باشد. داده کاوی پزشکی، یک زمینه مهم تحقیقاتی است که در آن الگوریتم های تکاملی خوشه بندی، یک نقش حیاتی ایفا می کنند. در این کار پژوهشی، k-means برای از بین بردن داده های نویزی و الگوریتم های ژنتیک برای پیدا کردن مجموعه بهینه از ویژگی ها و ماشین بردار پشتیبان به عنوان طبقه بندی کننده مورد استفاده قرار می گیرند. نتایج تجربی نشان می دهد که مدل پیشنهادی به دقت متوسط 98.79% برای کاهش مجموعه داده بیماران دیابتی"سرخپوستان پیما" که از مخزن یو "سی ای" استخراج شده است دست می یابد. همچنین روش پیشنهادی نتایج بهتری در مقایسه با روش آماده سازی داده های مبتنی بر خوشه بندی k-means اصلاح شده با طبقه بندی ماشین بردار پشتیبان (96.71%) به دست می آورد، همانطور که در مقالات توصیف شده است.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: استفاده از الگوریتم های k means, ژنتیک برای کاهش ابعاد توسط یکپارچه سازی svm, ابعاد توسط یکپارچه سازی svm, الگوریتم های k means, الگوریتم k, means, الگوریتم ژنتیک, تشخیص دیابت, داده کاوی, ماشین های بردار پشتیبان, خوشه بندی, دسته بندی, سیستم های فازی, درمان بیماری, یادگیری ماشین, درخت تصمیم, دانلود مقاله مهندسی کامپیوتر, مقاله مهندسی کامپیوتر, تحقیق مهندسی کامپیوتر, الگوریتم های k means و ژنتیک,