دانلود پروژه ها و مقالات مهندسی کامپیوتر وIT
دانلود پروژه ها ، مقالات ، تحقیق ها و هر مطلب دیگر مربوط به مهندسی کامپیوتر ،فناوری اطلاعات و تکنولوژی

دو شنبه 22 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

آموزش AHPبه صورت مرحله به مرحله

آموزش-ahpبه-صورت-مرحله-به-مرحله

آموزش AHPبه صورت مرحله به مرحله

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 45
حجم فایل: 474

 

بخشی از متن:
اموزش کامل  AHPبه صورت مرحله به مرحله که در 45 صفحه برای دانلود تهیه شده است.
 

این فایل به طور کامل در مورد روش سلسله مراتبی توضیح داده. ضمن اینکه توضیحات همراه با مثال میباشد و میتواند به دانشجویان  و محققین کمک زیادی نماید.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: آموزش ahpبه صورت مرحله به مرحله, اموزش کامل ahp, مچموعه آموزش ahp, آموزش ahp, مجموعه آموزشی ahp, پکیج آموزش ahp, یادگیری ahp, تحلیل سلسله مراتبی ahp, آموزش تحلیل سلسله مراتبی, آموزش ahp, تحقیق آموزش ahp, مقاله آموزش ahp, نحوه آموزش ahp,


دو شنبه 20 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله پیشرفت های اخیر در زمینه خوشه بندی داکیومنت


دانلود-ترجمه-مقاله-پیشرفت-های-اخیر-در-زمینه-خوشه-بندی-داکیومنت

مقاله پیشرفت های اخیر در زمینه خوشه بندی داکیومنت

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 927

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله پیشرفت های اخیر در زمینه خوشه بندی داکیومنت ؛ مقاله ای برای رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات و کاربرد آن در رشته مدیریت اطلاعات است که در 25 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

 

Recent Developments in Document Clustering

این گزارش مروری کوتاه بر وضعیت فعلی پژوهش  های انجام گرفته بر خوشه بندی داکیومنت دارد و پیشرفت های اخیر در این حوزه را معرفی می کند. الگوریتم های خوشه بندی با دو سناریو فرضی در ذهن در نظر گرفته می شود: خوشه بندی query آنلاین با محدودیت کارآمدی شدید و خوشه بندی آفلاین با تاکید بر صحت انجام. تجزیه و تحلیل مقایسه ای الگوریتم ها همراه با یک جدول خلاصه ویژگی های مهم انجام شده و مشکلات باز و همچنین تحقیقات آتی در این حوزه مورد بحث قرار می گیرد.

محتوا

  1. 1.      مقدمه
  2. 2.      خوشه بندی خوب، بد و زشت
  3. 3.      مدل فضای برداری

 3.1 پیش‌ پردازی

 3.2 مثال

  1. 4.      توسعه k-means

 4.1 k-meanکروی آنلاین

  4.2 k-means کرنل

  1. 5.      الگوریتم زایشی

 5.1 مدل گاسین

5.2 حداکثر انتظار

 5.3 مدل میزس-فیشر

 5.4 k-means مبتنی بر مدل

  1. 6.      خوشه بندی طیفی 

6.1 خوشه تقسیم و ادغام

 6.2 خوشه بندی fuzzyفازی

  1. 7.      کاهش ابعادسنجی

7.1 تجزیه و تحلیل مولفه های اصلی

7.2 تجزیه ماتریس نامنفی

  7.3کوکلاسترینگ طیفی نرم

 7.4 لینگو

  1. 8.      مدل مبتنی بر عبارت

 8.1 خوشه بندی درختی

8.2 نمودار ضمیمه داکیومنت

  1. 9.      تحلیل مقایسه ای

 9.1 خوشه بندی جستجو Query

9.2 خوشه بندی مجموعه    

10.  نتیجه گیری

 

   مقدمه

خوشه بندی داکیومنت و یا متن زیر مجموعه ای از حوزه بزرگتر از خوشه بندی داده ها است که مفاهیم را از  زمینه های بازیابی اطلاعات (IR)، پردازش زبان طبیعی (NLP)، و یادگیری ماشین (ML) قرض می گیرد. خوشه بندی اسناد از این پس به سادگی به عنوان خوشه بندی معرفی شده است.

فرایند خوشه بندی با هدف کشف گروه بندی های طبیعی است و بنابراین  یک نمای کلی از رده ها(موضوعات) در مجموعه اسناد ارائه می دهد. در زمینه هوش مصنوعی،به عنوان یادگیری ماشین بدون سرپرست شناخته شده است. خوشه بندی را نباید با طبقه بندی اشتباه گرفت. در مسئله طبقه بندی شماره رده و ویژگی های آن بصورت قیاسی شناخته شده است و اسناد در این رده اختصاص داده است. در مقابل، در مسئله خوشه بندی همانطور که در شماره1 است ویژگی ها و یا عضویت (ترکیب) هر رده از پیش شناخته شده است. این تفاوت در شکل 1 نشان داده شده است. طبقه بندی مثالی از یادگیری ماشینی نظارت شده است.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: روش های خوشه بندی اسناد, پیشرفت های اخیر در زمینه خوشه بندی اسناد, خوشه بندی اسناد, بررسی روش های خوشه بندی اسناد, دانلود مقاله فناوری اطلاعات, مقاله رشته فناوری اطلاعات, مقاله رشته مهندسی کامپیوتر, دانلود مقاله رشته کامپیوتر, مقاله مدیریت محتوا, زمینه خوشه بندی داکیومنت, مقاله زمینه خوشه بندی داکیومنت, دانلود مقاله زمینه خوشه بندی داکیومنت,


دو شنبه 16 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

(DOS , DDOS ) سرویس حملات کامپیوتری

(dos-,-ddos-)-سرویس--حملات-کامپیوتری

(DOS , DDOS ) سرویس حملات کامپیوتری

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: ورد
تعداد صفحات: 85
حجم فایل: 1838

 

 

بخشی از متن:

  قصد داریم تا طی این مقاله با نوعی ازحمله به نام 1DoS آشنا شویم که ازخطرناک ترین حمله ها و    به معنی عدم پذیرش سرویس است.همانطور که درروش های معمول حمله بهکامپیوترها اشاره   مختصری شد، این نوع حمله باعث از کارافتادن یا مشغول شدن بیش ازاندازه کامپیوترمی شود تاحدی   که غیرقابل استفاده می شود.در بیشتر موارد، حفره های امنیتی محل انجام این حملات است ولذانصب آخرین وصله های امنیتی از حمله جلوگیری خواهند کرد. شایان گفتن است که علاوه براینکه کامپیوتر شما هدف یک حمله  DoS  قرار می گیرد ، ممکن است که در حمله DoSعلیه یک سیستم دیگر نیز شرکت داده شود . نفوذگران با ایجاد ترافیک بی مورد وبی استفاده باعث  می شوند که حجم زیادی از منابع سرویس دهنده و پهنای باند شبکه مصرف  یا به نوعی درگیررسیدگی بهاین تقاضاهای بی مورد  شود و این تقاضا تا جایی که دستگاه سرویس دهنده رابه زانو درآورد ادامه پیدا می کند.نیت اولیه و  تأثیر حملات  DoS جلوگیری از استفاده صحیح از منابع کامپیوتری و شبکه ای و از بین بردن  این  منابع است.  در حمله DOS هکرتلاش می کند تا سرعت  سیستم را به سرعت کاهش دهد و کاربران نتوانند از منابع آن استفاده کنند. هکرها می توانند تنها یک سیستم و یا یک شبکه را مورد هدف خود قراردهند ومعمولا در این کار موفق هستند.علیرغم تلاش و منابعی که برای ایمن سازی علیه نفوذ و خرابکاری  مصروف گشته است، سیستم های متصل به اینترنت با تهدیدی واقعی و مداوم به نام حملاتDoS مواجه هستند. این امر بدلیل دو مشخصه اساسی اینترنت است :

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: dos ddos, سرویس حملات کامپیوتری, حملات کامپیوتری dos, حملات کامپیوتری ddos, حمله dos, حمله ddos, حملات dos, حملات ddos, dos amp ddos attack, session hijacking, network security, syn flood, virus, smurf attack, teardrop, stacheldraht, دانلود مقاله سرویس حملات کامپیوتری, مقاله سرویس حملات کامپیوتری, دانلود تحقیق سرویس حملات کامپیوتری, تحقیق سرویس حملات کامپیوتری,


دو شنبه 12 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

بهبود در نرخ پیش بینی و دقت سیستم تشخیص دیابت با استفاده از ترکیب هیبریدی منطق فازی


بهبود-در-نرخ-پیش-بینی-و-دقت-سیستم-تشخیص-دیابت-با-استفاده-از-ترکیب-هیبریدی-منطق-فازی

بهبود در نرخ پیش بینی و دقت سیستم تشخیص دیابت با استفاده از ترکیب هیبریدی منطق فازی

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 1548

 

 

بخشی از متن:

امروزه ابتلا به دیابت تبدیل به مشکل عمده سلامت در میان مردم در تمام سنین شده است. مشکل اصلی در این نوع از بیماری، پیش بینی آن است. اثبات شده است که اگر ابتلا به دیابت در مراحل اولیه تشخیص داده شود، قابل درمان است. بنابراین، تشخیص اولیه ابتلا به دیابت مهم است. روش های مختلفی برای کمک به تشخیص زودهنگام ابتلا به دیابت وجود دارد. در این مقاله ترکیبی از سه روش مختلف تشخیص زود هنگام ابتلا به دیابت ارائه شده است. این سه روش، سیستم فازی، شبکه عصبی، استدلال مبتنی بر مورد می باشند. با استفاده از ترکیبی از این روش ها، اثبات می شود که تشخیص ابتلا به دیابت در مراحل اولیه، امکان پذیر است. مزیت استفاده از این سیستم ها، نرخ دقت پیش بینی است که در مقایسه با سایر روش ها، بالاتر می باشد.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: سیستم تشخیص دیابت با استفاده از ترکیب هیبریدی منطق فازی, ترکیب هیبریدی منطق فازی, پیش بینی و دقت سیستم تشخیص دیابت, تشخیص بیماری, تشخیص دیابت, شبکه های عصبی, مقاله منطق فازی, ترکیب هیبریدی منطق فازی, مقاله منطق فازی, دانلود مقاله مهندسی کامپیوتر, مقاله مهندسی کامپیوتر,


دو شنبه 10 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مستندات سیستم انبارداری شرکت تولیدی کفش

مستندات-سیستم-انبارداری-شرکت-تولیدی-کفش

مستندات سیستم انبارداری شرکت تولیدی کفش

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 54
حجم فایل: 972

 

 

بخشی از متن:

مستندات سیستم انبارداری شرکت تولیدی کفش ، مطلب آموزشی و پروژه مناسبی برای رشته مهندسی کامپیوتر و حسابداری بوده و در 54 صفحه تهیه شده است.

 

 
این پروژه فوق العاده کامل بوده و به تفصیل به بررسی سیستم انبارداری آن شرکت می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
فصل اول : معرفی
   1-1) ضعف برنامه های انبار موجود 
   1-2) انگیزه تحقیق 
   1-3) هدف پروژه  
   1-4) روش انجام پروژه 
فصل دوم : مروری بر فرآیند انبارداری 
   2-1) تعریف انبار 
   2-2) دلایل استفاده از انبار 
   2-3) انواع موجودیهای انبار 
   2-4) سازمان انبار 
   2-5) وظایف انباردار 
   2-6) دیاگرام جریان اطلاعات در انبار 
فصل سوم : طراحی نرم افزار 
   3-1) گزارش شناخت سیستم 
   3-2) گزارش کامل آنالیز سیستم 
   3-3) پیاده سازی بانک اطلاعاتی 
فصل چهارم : پیاده سازی نرم افزار 
   4-1)  مقدمه 
   4-2) تعریف چند واژه 
   4-3) چند نکته پیرامون پیاده سازی نرم افزار 
   4-4) ارزیابی پروژه 
   4-5) قسمتهایی از کد برنامه 
پیوست
   فرم های طراحی شده برنامه
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: مستندات سیستم انبارداری شرکت تولیدی کفش, سیستم انبارداری شرکت, برنامه انبارداری شرکت, آشنایی با سیستم انبار داری شرکت تولیدی, فرآیند انبارداری شرکت, نرم افزار انبارداری شرکت تولیدی, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه مهندسی کامپیوتر, پروژه حسابداری, سیستم انبارداری شرکت تولیدی کفش, سیستم انبارداری شرکت تولید کفش, تحقیق سیستم انبارداری شرکت تولید کفش, مقاله سیستم انبارداری شرکت تولید کفش, سیستم انبارداری شرکت, مقاله سیستم انبارداری شرکت, دانلود مقاله سیستم انبارداری شرکت,


دو شنبه 8 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تفاوت شبکه های حسگر بیسیم و موردی


تفاوت-شبکه-های-حسگر-بیسیم-و-موردی

تفاوت شبکه های حسگر بیسیم و موردی

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 80
حجم فایل: 207

 

 

بخشی از متن:


اساسا یک شبکه کامپیوتری شامل دو یا بیش از دو کامپیوتر وابزارهای جانبی مثل چاپگرها، اسکنرها ومانند اینها هستند که بطور مستقیم بمنظور استفاده مشترک از سخت افزار ونرم افزار، منابع اطلاعاتی ابزارهای متصل ایجاده شده است توجه داشته باشید که به تمامی تجهیزات سخت افزاری ونرم افزاری موجود در شبکه منبع1(Source) می گویند.
در این تشریک مساعی با توجه به نوع پیکربندی کامپیوتر ، هر کامپیوتر کاربر می تواند در آن واحد منابع خود را اعم از ابزارها وداده ها با کامپیوترهای دیگر همزمان بهره ببرد.
دلایل استفاده از شبکه را می توان موارد ذیل عنوان کرد:
1. استفاده مشترک از منابع :استفاده مشترک از یک منبع اطلاعاتی یا امکانات جانبی رایانه ، بدون توجه به محل جغرافیایی هریک از منابع را استفاده از منابع مشترک گویند.
2. کاهش هزینه :متمرکز نمودن منابع واستفاده مشترک از آنها وپرهیز از پخش آنها در واحدهای مختلف واستفاده اختصاصی هر کاربر در یک سازمان کاهش هزینه را در پی خواهد داشت .
......

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: تفاوت شبکه های حسگر بیسیم و موردی, مقاله تفاوت شبکه های حسگر بیسیم و موردی, دانلود مقاله تفاوت شبکه های حسگر بیسیم و موردی, دانلود مقاله تفاوت شبکه های حسگر بیسیم, مقاله تفاوت شبکه های حسگر بیسیم, تفاوت شبکه های حسگر بیسیم, پروتکل مسیریابی, شبکه های حسگر بیسیم, شبکه های موردی سیار, مقاله رشته کامپیوتر, دانلود مقاله رشته کامپیوتر, مقاله رشته مهندسی کامپیوتر,


دو شنبه 7 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

گزارش كارآموزي در مركز تلفن شهيد منتظري

گزارش-كارآموزي-در-مركز-تلفن-شهيد-منتظري

گزارش كارآموزي در مركز تلفن شهيد منتظري

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 49
حجم فایل: 8035

بخشی از متن:
مقدمه: 
شركت كارا تلفن به دنبال هدف توليد مراكز تلفن در رنجهاي مختلف پس از تكميل ظرفيتهاي خود در رنج مراكز تلفن سانترال، اكنون سيستم تمام ديجيتال خود را كه از 256 پورت تا 16000 پورت قابل گسترش است، به صنعت مخابرات و ارتباطات تقديم مي‌كند. 
هدف از ساخت چنين سيستمي، كارايي بالا در سطح استانداردهاي جهاني در عين پائين بودن قيمت و سادگي نصب و نگهداري و مديريت سيستم در شبكه مخابراتي است. اين سيستم مي‌تواند بصورت RX (Rural exchange)، PABX ، LX ( Local exchange)، LTX ( Local /Transit exchange )، TX ( Transitexchange) مورد استفاده قرار گيرد و در نتيجه قابليت انعطاف كاملي به جهت برخورداري از سيستم كنترل SPC دارد. 
اين مدرك به منظور آشنائي هرچه بيشتر پرسنل مديريت و نگهداري سيستم سوئيچ KTDSS تهيه گرديده است و هدف از آن ارائه اطلاعات كلي دراين زمينه مي‌باشد كه از بخش‌هاي زير تشكيل يافته است: 

فهرست مطالب:
فصل اول
مقدمه
فصل دوم
بخش اول: كليات سيستم KTDSS    
1-1) كاربردهاي سيستم     
1-2) تكنولوژي ساخت    
1-3) ظرفيت سيستم    
1-4) پيكره بندي سيستم    
1-5) امكانات سيستم    
بخش دوم: ساختار سخت افزار    
2- ساختار سخت افزار    
2-1) واحد كنترل اصلي (Control Unit)    
بخش سوم: كارايي سيستم KTDSS    
فصل سوم
3- كارايي سيستم     
3-1) قابليت تحمل خرابي (Fault Tolerant)     
3-2) قابليت گسترش سيستم     
3-3) ترافيك سيستم     
3-4) امنيت شارژينگ     
3-5) سرويسهاي مربوط به مشتركين سيستم     
بخش چهارم: مشخصات الكتريكي و مخابراتي سيستم KTDSS    
4- مشخصات الكتريكي و مخابراتي سيستم KTDSS     
4-1) مشخصات سيستمي     
4-2) مشخصات الكتريكي

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: گزارش كارآموزي در مركز تلفن شهيد منتظری, كارآموزي در مركز تلفن شهيد منتظری, گزارش كارآموزي مركز تلفن شهيد منتظری, كارآموزي مركز تلفن شهيد منتظری, دانلود كارآموزي مركز تلفن شهيد منتظری, دانلود گزارش کارآموزی مخابرات, گزارش کارآموزی مخابرات, کارآموزی مخابرات, دانلود پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, مقاله فن آوری اطلاعات, مقاله فناوری اطلاعات, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقاله رشته مهندسی کامپیوتر, مقاله رشته کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار,


دو شنبه 6 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

گزارش كارآموزي در کارگاه کامپیوتر دانشگاه آزاد

گزارش-كارآموزي-در-کارگاه-کامپیوتر-دانشگاه-آزاد

گزارش كارآموزي در کارگاه کامپیوتر دانشگاه آزاد

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 111
حجم فایل: 10892

بخشی از متن:
این گزارش شامل چهار فصل می باشد. فصل اول سخت افزار کامپیوتر و فصل دوم مراحل نصب ویندوز ویستا و فصل سوم آشنایی با شبکه و مراحل راه اندازی آن و فصل چهارم طريقه نصب نرم افزار هايي که در کارگاه آشنا شده ام می باشد.

فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول: آشنایی با سخت افزار کامپیوتر 
1 ) مقدمه ای بر کامپیوتر 
1-1) دستگاه های ورودی وخروجی در کامپیوتر(لیست قطعات کامپیوتر) 
1-2)  برد اصلی 
1-3) ریز پردازنده 
1 -4) میزان حافظه RAM مورد نیاز 
1 -5) کارت های شبکه 
SCREEN SAVER  (6-1     
فصل دوم: آموزش نصب ویندوز ویستا 
فصل سوم: آشنایی با شبکه ومراحل راه اندازی آن
معرفی کارت شبکه و راه اندازی و نگهداری شبکه از لحاظ سخت افزاری 
طریقه شبکه کردن دو رایانه به طور مستقیم 
تنظیمات شبکه در ویندوز 
فصل چهارم: طريقه نصب نرم افزار ها
مراحل نصب نرم افزار NetSupport 
طريقه نصب نرم افزار maple 
طريقه نصب نرم افزار spss 
 طريقه نصب نرم افزار WinRAR  

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: گزارش كارآموزي در کارگاه کامپیوتر دانشگاه آزاد, كارآموزي در کارگاه کامپیوتر دانشگاه آزاد, گزارش كارآموزي کارگاه کامپیوتر دانشگاه آزاد, كارآموزي کارگاه کامپیوتر دانشگاه آزاد, گزارش کارآموزی کامپیوتر دانشگاه آزاد, کارآموزی کامپیوتر دانشگاه آزاد, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, مقاله فن آوری اطلاعات, مقاله فناوری اطلاعات, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقاله رشته مهندسی کامپیوتر, مقاله رشته کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار,


دو شنبه 5 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

طراحی فروشگاه اینترنتی موبایل با زبان php


طراحی-فروشگاه-اینترنتی-موبایل-با-زبان-php

طراحی فروشگاه اینترنتی موبایل با زبان php

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: php, mysql, php, doc, mp4
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 11108

بخشی از متن:
توضیحات:
در پروژه حاضر یک فروشگاه اینترنتی با امکانات کامل در اختیار شما قرار گرفته است که با زبان برنامه نویسی PHP و بانک اطلاعاتی MySQL نوشته شده است. 

چكیده:
این پایان‌نامه درباره ی پروژ ه طراحی  و پیاده سازی صفحات پویای وب برای یك فروشگاه اینترنتی صحبت می‌كند. این پروژه دو دیدگاه دارد: دیدگاه مدیریتی و دیدگاه كاربری؛ در دیدگاه كاربری امكان جستجوی محصولات، دیدن جزئیات هر یك، و سپس صدور درخواست خرید آنها وجود دارد. سبد خریدی برای كاربر تشكیل می‌شود و پس از اتمام انتخاب محصولات، خرید انجام می‌شود و سفارش كاربر به نشانی محل سكونت وی ارسال می‌گردد. مزیت استفاده از این سایت واریز آنلاین پول و مشاهده ی محصولات به واسطه ی لینک موجود است. در دیدگاه مدیریتی سیستم ، مدیر سایت پس از وارد كردن نام کاربری و رمز عبور خود، منوی مدیریتی را مشاهده می‌كند و با دیدن لیست مورد نظر، امكان حذف و افزودن هر آیتم را دارد.
واژه های كلیدی: خرید،PHP, MySQL, Apache, HTM

قابلیت‌ های این پروژه عبارتند از:
- پنل مدیریت
-دسته بندی محصولات و امکان مدیریت محصولات
- امکان عضویت و مدیریت کاربران عضو شده
- امکان جستجو
- امکان ارسال پیام برای مدیر سایت
- سبد خرید مخصوص هر کاربر
- اسلاید شومحصولات
- دارای فایل داکیومنت با توضیحات کامل
- آموزش ویدویی نحوه اجرای پروژه 
- و...

برای دانلود فایل آموزش ویدویی نحوه اجرای پروژه اینجا کلیک نمایید.


فهرست مطالب داکیومنت:چكیده
مقدمه 
مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان
مزایای خرید از فروشگاههای اینترنتی برای خریداران
نیازمندی های پروژه
1- پی اچ پی چیست؟
2-  نرم افزار طراحی وب ادوبی دریم ویور
 3- نرم افزار شبیه ساز وب سرور بر روی کامپیوتر
قابلیت های کلیدی نرم افزار XAMPP
PhpMyAdmin
بخش های مختلف سایت 
1- مدیریت سیستم 
2- فروشگاه آنلاین (قابل مشاهده توسط کاربران)
موارد کاربرد یک بازدیدکننده 
موارد کاربرد مدیر سایت 
جداول دیتابیس 
1- جدول دسته ها 
2- جدول کاربر
3- جدول محصولات 
4- جدول سفارشات 
5- جدول سبد خرید 
6- جدول پیام ها 
بخش های مختلف سیستم 
1- بخش مدیریت 
1- 1- بخش مدیریت دسته ها 
1-2- بخش مدیریت محصولات 
1-3- بخش مدیریت سفارشات 
1-4- بخش مدیریت پیام ها 
1-5- بخش مدیریت کاربران 
2- سایر بخش ها و صفحات سایت 
2-1- جدیدترین محصولات 
2-2- سبد خرید 
2-3- صفحه تماس با ما 
2-4- صفحه ثبت نام
2-5- صفحه ثبت خرید 
2-6- بخش ورود کاربران
2-7- صفحه درباره ی ما
2-8- بخش جدیدترین ها 
2-9- بخش پرفروش ترین ها 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: طراحی فروشگاه اینترنتی موبایل با زبان php, فروشگاه اینترنتی موبایل با زبان php, دانلود طراحی فروشگاه اینترنتی موبایل طراحی فروشگاه اینترنتی موبایل, دانلود طراحی فروشگاه اینترنتی, طراحی فروشگاه اینترنتی, دانلود پروژه طراحی سایت اینترنتی, پروژه طراحی سایت اینترنتی, دانلود پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, مقاله فن آوری اطلاعات, مقاله فناوری اطلاعات, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقاله رشته مهندسی کامپیوتر, مقاله رشته کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار,


دو شنبه 4 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

گزارش کارآموزی کامپیوتر در شبکه بهداشت و درمان


گزارش-کارآموزی-کامپیوتر-در-شبکه-بهداشت-و-درمان

گزارش کارآموزی کامپیوتر در شبکه بهداشت و درمان

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 26

 

 

بخشی از متن:

گزارش کارآموزی کامپیوتر در شبکه بهداشت و درمان ؛ یک گزارش کارآموزی رشته مهندسی کامپیوتر برای دانلود است که در 25 صفحه تهیه شده است .

 

 

فهرست :

مقدمه

فصل اول : آشنایی کلی با مکان کارآموزی

تاریخچه سازمان

نمودار سازمانی

نوع محصولات یا خدمات

شرح مختصری از فرآیند تولید

فصل دوم : ارزیابی سنجش های مرتبط با رشته علمی کارآموز

موقعیت رشته کارآموز در واحد صنعتی با بررسی جزئیات سازمانی رشته کارآموز در واحد صنعتی

بررسی شرح وظایف رشته کارآموز در واحد صنعتی

امور جاری در دست اقدام

برنامه آینده

سایر مواردی که توسط رشته مورد نظر در واحد صنعتی بکار می رود

سایر مواردی که توسط استاد کارآموزی مشخص می گردد

فصل سوم : آزمون آموخته نتایج و پیشنهادات

 

شرح مختصر : عمل کار آموزی در یک سازمان در ارتباط با توزیع قدرت است و تمام شواهد نشان می دهند که مدیران کارآموزی نیروهای انسانی ، قدرت چندانی ندارند . بیش تر مربیان می دانند که تقاضا برای به خدمات آنان از سازمان در مواقع مختلف به شدت نوسان داشته و تغییر می کند . به جز در موارد نادر که مدیر اجرایی خود شخصاً در موضوع کارآموزی مدیریت جدی باشد ، تنها قوی ترین و مشکل ترین بخش کارآموزی ، در بزرگ ترین سازمان ها می توانند زمانی که سازمان به صرفه جویی و ذخیره سازی است ، از بودجه خود حفاظت کنند . وقتی که اوقات به خوبی سپری می شود و یک سازمان در حال توسعه و پیشرفت است ، تفکرات شرکت متوجه کارآموزی می شود . در مواقع رکود و بی ثباتی – علی رغم سفارشات و تأکیدات جهانی و معمول کارشناسان علم مدیریت – از نظر حسابدار توانا ، بخشی است که به سادگی می توان بودجه آن را قطع کرد . 2 مربی بریتانیایی صاحب نظر ، رویکرد کلی به کارآموزی را در صنعت بریتانیا ، بدین ترتیب تشریح کرده اند :

الف – بسیار به ندرت با جریان اصلی عملکردها تلفیق می شود ؛

ب – هنوز هم از اولویت عملکردی پایین برخوردار است ؛

ج – به طور طبیعی در میان طرح ها و برنامه ها ی استراتژیک ظاهر نمی شود ؛

د – از نظر اکثر مدیریت ها یک فعالیت جنبی محسوب می شود ؛

هـ – معمولاً در مورد حوادث نامرتبط و ویژه عمل میکند ؛

و – به طور طبیعی ، به عنوان بخشی از پروژه های سرمایه ای جدید ، صادرات محصول ؛ یا برنامه ها و طرحهای سازماندهی مجدد ، یا روش های مدیریتی جدید محسوب نمی شود ؛

ز – به عنوان سرمایه گذاری در نظر گرفته نمی شود ، بلکه هزینه محسوب می شود ؛

ح – تعداد اندکی از مدیران تمایل به دانستن بیشتر در مورد فرایند های یادگیری دارند ؛

ط – از نظر مدیریت ، در حالی که یک کارآموز به دقت سازمان یافته ، هزینه می برد و پوب صرف آن می شود ، کارآموزی برنامه ریزی نشده که از طریق کمک غیر رسمی همکاران صورت می گیرد ، ارزان و بدون هزینه است .

بی تردید سازمان های انگلیسی به داشتن سوء نظر نسبت به کارآموزی شهرت دارند ؛ اما بدون شک دفترچه های راهنما ناامید کننده ی مشابهی در اکثر کشورهای دیگر نیز ثبت خواهد رسید . با در نظر گرفتن آنچه در پس این نگرش ها قرار دارد ، ریدو برینگتون روی مطلبی تاکید دارند که در اینجا به عنوان نکته اصلی مسأله قلمداد می گردد . اساس فلسفه کارآموزی در تجارب و ارزش فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی و سایر ارزش ها و تجارب فرد، سازمان یا ملت قرار دارد . اما هدف از کارآموزی ارتقا، تغییر و اغلب مخدوش کردن این ارزش ها و یا ارائه تجربیات جدید است و بدین ترتیب آنچه را که قبلاً ارزش داشته ، قدیمی ساخته و کنار می گذارد . از نظر روانی ، ما به طور طبیعی در مواجهه با هرگونه تغییر یا اختلالی ، از خود مقاومت نشان می دهیم و از آنجا که ماهیت ایم مقاومت عمدتاً آگاهانه است ، مبارزه با آن بسیار مشکل است .

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: گزارش کارآموزی کامپیوتر در شبکه بهداشت و درمان, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در شبکه بهداشت و درمان, گزارش کارآموزی کامپیوتر در شبکه بهداشت, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در شبکه بهداشت, دانلود گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی کامپیوتر در شبکه بهداشت و درمان, گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر, گزارش کارآموزی مهندسی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی مهندسی کامپیوتری,